O Vsetínu a souvisejících problémech 3.

5 (pět!) dní od onoho inkriminovaného zápasu se zdá, že vypukne občanská válka...

Tak půjdeme hledat ztracený rozum :-)

Vybral jsem jen příspevky, které se týkají věci. Vaše příspěvky jsem nijak neupravoval, jen jsem si dovolil frknout tu a tam odkaz. Odkazy míří na související příspěvky, jen mejlové adresy míří na mejl

Začátek | Druhý díl | Třetí díl | Čtrvrtý díl

Seřadil jsem to chronologicky, tak můžete číst hezky odshora, jako noviny.
 

Hommer for Nick - Kladno(1998-11-17 - 14.06.05)
Opatrně Nicku je tady dusno a není potřeba provokovat Smetíňáky. Jak jistě víš oni si stačí sami. Přeji Třinci vítězství, ale hlavně opatrně, ať se nám ty zázraci neumažou. To víš jsou jako miminka.


Hommer for Bart - Kladno(1998-11-17 - 14.09.21)
Hlavně se mě nezastávej, protože s Tebe udělají debila,hovado, kreténa ..... Dozvěděl jsem se o sobě spoustu věcí, kdyby ale věděli.... radši nic.
Bart for Hommer - (1998-11-17 - 14.11.16)
Já se tě nezastávám, já říkám jenom to co mám na srdci.
Hommer for Bart - Kladno(1998-11-17 - 14.14.52)
Děkuji. Máme holt asi blbý srdce???
Bart for Hommer - Vítkovice(1998-11-17 - 14.20.22)
To teda nemáme. My ho máme na pravém místě.
Hommer for Bart - Kladno(1998-11-17 - 14.23.41)
To je dobře. Teď jdu pryč. Zítra je všem jasno www.BOJKOT.cz - zahoďte telefony a ve čtvrtek to rozeberem. Třinec- snažit se !!!!! Jsou to gumáci.
Pepa - for all(1998-11-17 - 14.25.15)
Hosi nehadejte se, ja jsem Slavista a krome Vsetina, Sparty, Kladna, Pardubic a Litvinova me taky ostatni nevadi.
Pepa SLANY - (1998-11-17 - 14.27.14)
Tak jsem si prošel ty dnešní keci a von ten HOMMER má docela pravdu.
Kubrt - (1998-11-17 - 15.43.49)
Hommere, dej si bacha, aby ses neposral. Je videt, ze dostanes zachvat zurivosti, sotva pred tebou nekdo vyslovi VSETIN. Je videt, ze jsi na tom s myslenim stejne, jako Kladno v hokeji. Mimochodem, fanfdim Plzni - abys me nepovazoval za dalsiho ukrivdeneho.
Dave von Budweis for Bart - (1998-11-17 - 17.40.35)
Barte, chapu ze to Vitkovicum nejde a ze to zkousej tvrdosti, ale nemeli by predvadet takovy zakernosti jako v nedeli. Loni, kdyz ste u nas hrali, byl to paradni hokej, nebyla slyset zadna nadavka, ale ted bylo toho vo Ostravakach, curakach a bastardech zkurvenejch plno. I ja doufam, ze Vitkovice zacnou hrat jinak a ze Jelinek s Vujtkem dostanou rozum.
Hynek - hbohm@post.cz(1998-11-17 - 17.50.47)
Ahoj lidi, co to tam doma propuka za nenavistnou kampan proti ogarum ze vsetina. Ja jsem sice trinecak, tudiz doufam, ze uz vedeme asi tri nula, ale kdyz to prosereme, tak to s klidem preziju a vsetinu to budu prat. je jasne, ze vice sympatii vzbudi kluby s odchovanci, obzvlaste utocneho razeni jako Litvinov, ale ja si nemyslim, ze vsetin je nejaky zavrzenihodny. Byl jsem za posledni tri roky na vetsine extraligovych stadionu a nikde se ke mne nechovali tak pratelsky jako na valassku, ikdyz jsme tam vyhrali. Totez muzu rict o slavii, Pardubicich, opave, blahe pameti skvelym fanouskum Vajgaru Jindruv hradec a naopak nemuzu absolutne o Vitkovicich- kdyz jsem tu udal adresu, tak mi pise nejaky odusevnely Ostravak, Sparte nebo Komete. Sorry za trochu odboceni od tematu, ale... Kdyby nebylo bohatych klubu: Vsetin, trinec, Sparta, Vitky, tak bychom nemeli moznost videt spicky jako Vujtka ci Paterovce na vlastmi oci. Mejte se, cau
Dave von Budweis for Hynek - (1998-11-17 - 18.22.48)
Smetin neni hokejovej klub, ale burza hracu. Jedinej odchovanec, Mira Barus, odesel k nam a hraje tady nekolik sezon. No a co se tyka tech Paterovcu, tak ty nafoukanci mi v lize vubec nechybeli. Pritom to byli tak fajn kluci, kdyz hrali za Kladno. Rovnez ja doufam, ze dneska Trinec vyhraje.
Standa - Vsetin(1998-11-17 - 19.24.16)
Trinec asi nevyhraje. Vse-Tri 6-1.
Drevorubec - Dr.Vostep(1998-11-17 - 19.42.31)
Jo, uz to asi tak bude...nebo ze by Trinecti dali aspon pet golu tri minuty pred koncem? Jo, a pro ty, ktery tak strasne nesnasej Vsetin - hlavne, ze nas klub hraje blbej hokej, ze jo? A hlavne, ze nas tym je spatnej! A vono sem vlastne vubec nepatri, ze vedem tabulku, a taky je nezajem o to, ze Kladenaci jsou velky chlapci! A hlavne, ze se porad musi nekdo hadat! Hlavne, ze vas klub je ten nej nej nej! Kdyby byl Vsetin posledni, budu mu fandit, protoze uz takovej sem, stejne jako moje segra, co fandi becherovce.Stejne jako muj kamos, co fandi zlinu.Ale nezacnu proto jebat ostatni, ze muj tym je nej nej nej.Ja nerikam, ze Vsetin je nej nej nej, ale myslim si svy, a kdyz bych nemoh fandit jim, tak Kladnu.A kdyz ne Kladnu, tak necemu jinymu! A vy, co vsude jecite smetin smetin, budte originalni, rvete Semetin, ten totiz aspon existuje, narozdil od smetina!
Jirka CB - jirkacb@usa.net(1998-11-17 - 20.08.46)
>>>>FOR ZAKK Zábranskýho utáhly jenom, proto že v Budějcích nejsou peníze. Je to trochu pradox mužstvo který patří k nejchudším v lize hned po Jihlavě a možná ještě někom je 4 v tabulce hned po 3 celcich z ekonomicky silné moravy a slezska. A proto bych chtel podekovat klukum z Budejc ze se drzi at jim to vydrzi. -) >>>> FOR ALL preju Marku Novotnemu z jihlavy at se brzo uzdravi -) >>>>> FOR VITEK komentovat vykon rozhodciho oliny ani nejni třeba VZDYD HO FSICHNI ZNATE NE ? -)) jinak Vitkovice hra nic moc hacky, sekani apod. neviditelne zakroky hlavni strujci hodne nervozniho utkani do stavu 3:1 jsou VUJTEK ml. JELINEK a BOLINA. >>>> ...kráceno (roj)... >>>> lidi zejtra se sem asi nedostanu takze BOJKOTU ZDAR !!!!! -)) ps mozna zajdu do nejaky kavarny -) 
Standa - for Hommer(1998-11-17 - 21.09.47)
Nevim jestli Tvoje kecy porad dokola nekoho zajimaji, ale jak jsem si to zpetne precet, tak musim uznat jednu vec. Mas obrovskou vydrz !!! Ale stejne mam pocit, ze 99% tech co tyto ohlasy ctou uz zrejme unavujes.
Alec - Alec@post.cz(1998-11-17 - 23.11.52)
Hommer - bohuzel jediny ubozak jsi tu ty - vsechny (a dokonce i normalni odpurce Vsetina (tak se to totiz pise spravne)) uz tu unavujes - na jedne strane se prohlasujes za kladenaka, ale videli jste nekdo, ze by tento clovicek nekdy neco o Kladnu napsal ? Ne, akorat se bude neustale navazet do Vsetina, protoze na nic jineho se jeho chaby intelekt nezmuze. Blbost lidska je bohuzel vecna. Hommer, ber to jako posledni mou rekaci na tvou osobnost, protoze se s takovymi cloveky, jako jsi ty, proste zabyvat nebudu.
Syslus - (1998-11-18 - 08.37.58)
Tak to jsem teda zvědavej, jestli si tady dneska s někým pokecám.
scull - bojkot(1998-11-18 - 10.54.25)
Tak jak stavkujete :-) ?
Syslus - (1998-11-18 - 11.11.18)
Je fakt, že moc příspěvků tady dneska není. Akorát se divím, že se hokej.cz nepřidal.
scull - Syslus(1998-11-18 - 11.31.22)
WWW.HOKEJ.CZ stavkuje, akorat jede samostatne chat !
scull - pro anitfsetin antifans(1998-11-18 - 11.52.34)
Zkusim jeste neco napsat k tem hulvatstvim od Hommera a podobnych. Asi to nema cenu, ale at vidi normalni lidi, ze nejsou vsichni takove hovada. Pokud mas hommer nejakej mindrak a chces si ho nekde vylecit, tak s tim nemusis obtezovat ostatni hokejove FANDY. Tvuj manevrovaci prostor se zuzil na urazky Vsetina, coz u me, ac me s Plzni hodne zklamal, nuti, abych se ho zastal. Prece jen je mi milejsi hokejista, kterej neco dela (treba ve Vidni vam nevadili, co?) , nez Hommer s hubou plnou sprostych kecu. Ses obycejnej NONAME a mel by sis spis vsimat toho, jak pomoct, nez prznit uspech jinejch. Nikdo Kladnu nebrani aby sehnalo sponzory a hralo o titul. Mozna, ze bys potom zase fandil chudemu Vsetinu a nadaval na bohate Kladno, protoze nic jineho uz stejne neumis. Tak se klidne zavistivci szirejte. Ja se pujdu radsi mrknout na hokej na par spickovych hracu, ktere bych bez Vsetina vidal akorat v televizi v sestrihu z Finska nebo Nemecka jednou za tyden.
Syslus for scull - (1998-11-18 - 12.03.00)
Zdravíčko, na téma Vsetín už reagovat nebudu, už to myslím stačilo. Vážně hokej.cz nejede.
HC Slovnaft Vsetín Online - redakce-hcsv@post.cz(1998-11-19 - 00.43.40)
Původní reportáž z utkání Vsetín-Třinec, jak je to se sporem mezi Paterou, Procházkou a Hlinkou, a další informace nejdete na adrese http://www.eurohockey.cz/hc-vsetin
Hommer for Alec a scull - Kladno(1998-11-19 - 07.56.56)
Nemám rád Vsetín a co má bejt. Je to klub kde se hráči postupně mění v nedotknutelné hvězdy, které si můžou dovolit vše. Proč třeba Čechmánek za svůj výstup nedostal žádný trest ? Proč spousta lidí(neříkám všichni) mluví o tom, že měli rádi Pateru s Procházkou, ale od té doby co hrajou ve Vsetíně nikoli ? Proč třeba hráč jako Dopita má za poslední zápasy tolik trestů ? Proč se nikdy neřekne, když Vsetín prohraje, že soupeř byl lepší ? Vždy za to může něco jiného(rozhodčí,nečistá hra soupeře atd.) Taky si myslíte, že vystoupení "trenéra" (od odchodu Jana Neliby si nejsem jistej jestli má Vsetín trenéra) Tabary po utkání VSE-PLZ bylo na úrovni prvního celku v Extralize ? A co se týče Kladna, že mu nic nebrání v tom si sehnat sponzora není pravda. Brání mu v tom a to docela urputně dvě osoby(František Pospíšil a Jaromír Jágr st.). První sice pro československý hokej udělal spoustu jako hráč, ale jako trenér už nic a jako manager mu škodí. Pan Jágr st.bohužel hokeji moc nerozumí a má spoustu jiných starostí. Mimochodem o tom jsem psal už několikrát. A o těch urážkách. Nemyslím si, že bych patřil k těm co tady nejvíc urážejí, ale když se to týká někoho jiného než Vsetína tak je Vám to asi fuk. No mějte se pěkně a brzy napište. Budu s Váma teď bojovat volněji.
Martin for Hommer - bathed@post.cz(1998-11-19 - 08.51.32)
Zajímavé postřehy. Zkusil Bych se k tomu připojit takto: psal-li tu někdo, že v tom propíraném mači s Plzní za něco mohl rozhodčí, tak jsem to byl já. Ale pozor, mohl za obraz hry (byl katastrofální), ale rozhodně nemohl za výsledek (viz níže). Nevím co VŠE máš na mysli, Čechmánek za svůj výstup dostal 10, čili trest dostal (apropo - kde se v řádech píše o úklonách a tleskání). Tleskal Kolískovi a ten si to za výroky bezprostředně před inkriminovanou dobou zasloužil (při vyloučení Dopity - což byla naprosto čistá hra tělem, viděl pouze Řezníčka jak se mu vykutálel zpoza zad; před tím potleskem Bělohlava kdosi - nevím kdo, rafnul kravatou zazadu pod krkem, tady pro změnu jel hned za nima. Obě věci se staly zhruba na stejném místě a já seděl přímo proti té modré). Nicméně je to komediant. K tomu Tabarovi: zavebuj si prosím do nějakého archivu a najdi si ohlasy z tiskovky po zápase PARD.-VSE. Porovnáš-li zmiňované Tabarovy výroky s tehdejšími výroky pana Říhy, moc rozdílů nenalezneš. Tvrdím však že oba, stejně jako všichni ostatní mají nárok říci co chtějí - nechme je být. P+P nemají někteří rádi právě proto, že jsou na VSE - já tomu dost nerozumím. Jinak všechny tři pilíře repre (P+P+D) jsou momentálně z formy, ale jestli toto je ten důvod k nenávisti, je to ubohé. Jak píšeš o té trestanosti - no to je zajímavé. Nechme spát Dopitu a pozastavme se právě u P a P. Co se u nich změnilo? Po dvou letech se vrátili zpátky do extraligy a najednou se jim nedaří. Chtěli hrát tvořivý hokej jako dřív a najednou musí bourat beton na modré (mimochodem, výmysl o "přes dvě" jednoho nejmenovaného švýcarského dentisty je fakt príma) - naše liga se strašně změnila. Profíci jako oni by si s tím měli poradit, ale zatím jim to nějak nejde. Patera je teď vylučovaný víc než kdy jindy a hlavně KDE JINDE. Na mezinárodní scéně se k těm háčkům a teploměrům nikdo nesnižuje. To v lize je situace jiná. Podívej se na úterní zápas JIH-HEL. Jihlavští si asi neuvědomili že tohle je trošku jiný zápas a rozhodčí si těch "maličkostí" všímal, tak dostali v první třetině dva banány z přesilovek a bylo dohýkané. To že se v lize opravdu hraje obecně dost hnusně asi nepopřeš. Nic si nepřeju tak, než aby tu rozhodčí tenhle způsob hry, na který se nedá dívat vypískali a to ať takhle hraje kdokoliv - u Vsetína mi to vadí dvojnásob. K těm sponzorům: neumí nebo nechtějí? O tom to je. Žádného velkého sponzora už teď asi ulovit nejde. Na stadiony se víc lidí nevleze, teď je to spíš otázka kvality smlouvy s marketingovým partnerem a kvalita jeho práce. Odsud by ještě nějaké penízky přitéct mohly. Jinak v tomto rozpoložení se s tebou dá mluvit. Jestli tě urazila má výtka z úterý, tak promiň, Byl jsi opravdu nemožný. Čau..
Roj - OHF@usa.net(1998-11-19 - 09.05.42)
Hosi, tak mi to nedalo a celou Vsetinskou story právě stahuju a uspořádanou ji zařadím mezi PERLY OHF :-) To je nějakejch megabajtů !
Hommer for Martin - Kladno(1998-11-19 - 09.09.57)
Ok. Je pravda, že některý věci vidím trochu jinak, ale to je věc názoru. K těm sponzorům na Kladně. Již několikrát jsem se doslechl, že by se pro Kladno nějakej našel, ale to by tam nesměl sedět Fr....... . Nevím, je pravda,že když se podíváš na naší soupisku tak je to "kvalita. V Kladně jsou tak 4-5 hráčů, který by měli šanci někde jinde(Tenkrát,Svoboda,Eiselt,někdy Židlický a Burger), ale zbytek to jsou odpady ze Sparty,Slavie nebo spíš z Kralup a Berouna. A k tomu Čechmánkovi: Myslíš, že trest byl dostatečný ? Já si myslím, že takové úlety by měla řešit disciplinárka. Proč ? Hokej je sice tak trochu divadlo, ale měly by existovat určité hranice(jistě,kde?).
Hommer for Roj - Kladno(1998-11-19 - 09.12.11)
To ještě bude megabajtů. Máš teprve 19.listopadu a 23.kolo před s sebou.
Hommer for Alec - Kladno(1998-11-19 - 10.05.17)
Můžu se zeptat komu si fandil před 10 lety ?
Pololudra - Budejice(1998-11-19 - 10.21.36)
Curaci zkurveny jsou fsetinaci a Patera ma nervy v pice.
Butani - v@atlas.cz(1998-11-19 - 10.25.35)
Tak ta Pololudra, to asi bude spravnej clen. Sice taky fandi Budejkam, ale vubec netusim, kdo to je. Pololudro, ozvi se mi na e-mail. Fsetinaci jsou banda zasranejch kurev, ktery nemaji v lize co pohledavat. Tabara je naprosto prebytecna figurka zajebana, ze ktery tam maji Srsen, Cechmanek a spol. jenom prdel.
Hommer for Vsetín - Kladno(1998-11-19 - 10.27.33)
To nepíšu já !!
Butanisko - Motor vyhraje ligu(1998-11-19 - 10.31.19)
Vskas pro curaka zasranyho Svozilu: Ty demente jeden zkurvenej, nechapu, co te tak nasralo, ty pulino zdrapana, kdyz ten mrdas Bolinu piskal celej zapas pro vas a ve chvili, kdy jsi tam jebnul tu lahev zrovna nepisk serii vasich presprostych zakroku. TAKZE: NECEKAL JSEM OD VITKOVIC TO, CO V BUDEJKACH PREDVEDLY. VZDYCKY JSEM JE MEL ZA SOLIDNI TYM, ALE TOHLE BYLO PODOBNY FSETINU. RIKAM, ZE SVOZIL JE CURAK, KTEREJ NENI SCHOPNEJ SLEDOVAT ZAPAS OBJEKTIVNE, BA NAOPAK, JE VIC V PRDELI, NEZ TEN NEJFANATICTEJSI KRETEN. SVOZIL JE CURAK - - - ALWAYS.
VITEK - (1998-11-19 - 10.36.02)
Hele ty Butanisko, vstoupil jsi mi se svými zvratky mezi mé tipy na 22. a 23. kolo !! Bez si dopisovat s někým jiným.....stejně ti těžko někdo odpoví...
Martin - bathed@post.cz(1998-11-19 - 00.50.49)
Jsem si naběhnul, teda... No nic, ale alespoň tu bylo předevčírem veselo. Jenom několik drobností - někdo (už nevím kdo to byl) pochopil moji kritiku tak, že ten trapas z minulého čtvrtka (VSE-PLZ) házím na rozhodčího. Pochopil velmi správně. Jenom rozhodčí v tomto případě mohl za to jak se to zvrhlo a tak je tomu vždycky, když od začátku nedá sudí jasně najevo že drží vývoj pevně v rukou a nezaregistruje přesně ten okamžik kdy mu to přerůstá přes hlavu. Ten scénář je stále stejný - v okamžiku kdy zjistí že je zle, vymyslí si každý takový pablb (nevím ale podle čeho) scénář, dle kterého píská jenom něco (protože kdyby pískal všechno, tak to bude muset s čárovýma odehrát sám) a něco jako nevidí, přičemž poměr vyloučených jakoby říká že píská rovinu (myslím že to bylo 11:12). No a atmosféra na ledě velice houstne, nicméně hráči ani v nejmenším nedokážou odhadnout co že ještě projde a co ne. Výsledný obraz potom stojí za to. Ale připomínám opět - Vsetínští hráli absolutní hovno - za to si mohli sami. Kdyby se síla mužstva dala vyhodnotit jako součet věhlasu (a platů) museli by tu Plzeň vytlačit až na tribunu. Naštěstí pro diváka to tak ale není - nepřeceňoval bych tu převahu, jak o ní včera psal v MF Gut. Navíc si myslím, že kdyby ten zmíněný zápas pískal někdo normální, ta třetí třetina by nebyla tak rozkouskovaná a Vsetín by vzhledem ke svému výkonu prohrál - a přál bych jim to. A všem, kteří tvrdí že se zaujatě Vsetína zastávám a svaluji jejich propady na rozhodčí, prozměnu přeju, aby se podobný scénář dotknul jejich miláčků - a třeba už zítra (v pátek). Takových Kolísků tady je......
Kamil - popaska@email.cz(1998-11-19 - 10.45.15)
Zlatej Hommer !
Dave von Budweis - (1998-11-19 - 12.01.21)
Butanisko je ve svejch názorech ponekud tvrdej, ale má celkem pravdu, hlavne s tim Svozilem. Vujtek st. po zápase vyhrozoval, ze dá do zápisu, ze Radek Martínek a Láda Sicák nemeli ochrannej kryt na prilbe, ale ze jeho asistent mrdnul po rozhodcim, kterej stejne pískal pro ne, to uz nevedel. P.S.: kterejsi dobrej clovek mi napsal stranku naseho klubu, jenze uz ji nemam, ani su ji nepamatuju. Budte tak dobrí a napiste mi jí nekdo.
traverza - Vsetin(1998-11-19 - 13.04.53)
Nazdar chlapi, uz jste tady probirali VSE - TRI 6:1?
Hommer for Traverza - Kladno(1998-11-19 - 13.06.21)
Ne.
Benedikt - for Hommer and all(1998-11-19 - 13.18.54)
Je fakt, ze jsme jeste to utkani Vsetin - Trinec neprobirali. Mezi nama, jak nemam Vsetin rad, tak me nasr.. i ten Trinec. Nechapu, jak muze druhy celek tabulky dostat od prvniho takovyho dekla. Mezi nama, ten Trinec na toho mistra nema, kdyby se na hlavu stavel. Jinak, je fakt, ze vyhravaji hlavne doma, venku je to slabsi a s tim diru do sveta neudelaji.
Hommer for Benedikt - Kladno(1998-11-19 - 13.25.36)
Mě ten Třinec taky pěkně naštval, snad ten Zlín v neděli. Berani musíte vyhrát, další titul bych asi psychicky neunesl a přestal se ohokej po 21 letech zajímat.
Zbyňa for Hommer - Zlín(1998-11-19 - 13.38.11)
Už od neděle je beznadějně vyprodáno, tuším, že tentokrát to už konečně vyjde, ZLN-VSE 3:0 :-)
Hommer for Zbyňa - Kladno(1998-11-19 - 13.40.59)
Kurňa a já se chtěl vydat do Zlína. Chci si o tom udělat obrázek a trochu před zápasem poškádlit P+P.
Mishanek - for Martin a Hommer(1998-11-19 - 13.48.01)
Martine, díky za tvoje příspěvky, ty jsi Opravdový Hokejový Fanda....:-)
Hommere, doufám že se taky staneš Opravdovým Hokejovým Fandou, zatím jsi byl jen Ohavný Hokejový Fakan...:-) Čaute
Zbyňa for Hommer - Zlín(1998-11-19 - 13.54.24)
Tak to riskni, třeba někdo lístek prodá. V nejhorším to zkus přímo u vstupu na stadion, možná nějakého pořadatele u vchodu "přemluvíš", když dojedeš až z Kladna. Navíc, když řeknou, že je vyprodáno, tak vždycky potom ještě nějaké lístky prodávají, asi něco dotisknou. :-)
Hommer for Mishanek - Kladno(1998-11-19 - 13.56.27)
No. nemysli si, že začnu fandit Vsetínu. Toho Fakana přehlížím.....je tady na CHATU spoustu jinejch lidí a ostré tužky (spíše klávky) zůstávají tupé(němé). Sprosté urážky provozovat určitě nebudu, ale proti Vsetínu psát asi hned tak nepřestanu.
Hommer for Zbyňa - Kladno(1998-11-19 - 14.01.27)
Dík za radu. Já se na ten stadión už nějak protlačím, pokud vyjedu,počasí je zatím nic moc. Hlavně Berani opatrně, Vsetínská "sborná" to jsou papírový čerti.
scull - --------(1998-11-19 - 14.15.40)
Zaplatpanbu se to trochu zklidnilo ! Kdyz clovek cte rozumne argumenty, tak se to da prijmout a urcite jim dam i zapravdu (konecne ! -HOMMER), ty priblble vykriky snesu na tribune, ale tady sem ocekaval hokejovou internetovou smetanku. I kdyz jako clovek se u nas v republice budu vzdycky hodne bat, abych se nahodou nedostal k penezum (jako, ze asi nikdy nedostanu). Prachy proste ani v hokeji nedelaji cloveka. Takze ja nikomu penize nezavidim, pokud predvede adekvatni vykon. To je moje jedine kriterium. Doufam, ze se Berani vytahnou ! staci 1:0 :-))
Hommer for Bonifac - Kladno(1998-11-19 - 14.18.02)
Zdravím "dvojité" Znojmo, mám na něj dobrý vzpomínky. Asi tak před 15 lety jsme tam vyhrály mezinárodní hokejovej turnaj(Poldi Kladno).Byl tam s námi Ota Vejvoda(PZ Kladno). Už, aby se Ota uzdravil.
Hommer for Bonifac - Kladno(1998-11-19 - 14.24.42)
Vyhráli je měkké.sorry. Koupím si Pravidla českého pravopisu.
Little Beer for all - Dotaz(1998-11-19 - 15.54.43)
Zajimalo by me, zda nekdo nevi, jaka cisla si vylosovaly tymy na zacatku ligy. Za info predem dekuji.
Alec for Hommer - Alec@post.cz(1998-11-19 - 16.43.05)
A heledme - kdyz se chce, da se s tebou rozume mluvit :-). Mas mozna pravdu, ze kdyz prohrajeme, malokdy se poukazuje na kvalitu soupere. Ja jsem treba o zapase VSE-PAR napsal, ze Pardubice byly lepsi, ale to se asi nepocita :-). A pokud jde o zapas s Plzni - ma cenu to porad donekonecna rozebirat ? Kdyby jsme rozpitvavali do mrte kazdy zapas, tak jsme u osmeho-devateho kola. Mej se
mishanek - for hommer(1998-11-19 - 17.14.05)
za tim fakanem bylo :-)..........
p.s. nefandim vsetinu, nybrz Opave
Vaše jméno Skady - michal.cerven@post.cz(1998-11-19 - 17.35.20)
Zdravím vsechny fandy poradneho hokeje. Asi jste uz pochopili, ze fandim Vsetinu. Chci na tomto miste podekovat hokejistum Trince, kteri na rozdil treba od Plzne hrali utocny a atraktivni hokej a neprznili tim uroven nasi ligy.
Skady - michal.cerven@post.cz(1998-11-19 - 17.40.18)
Doporucuji vsem Zlinakum utect z mesta a vypnout vsechny radia a televize, nebo se zblazni.
Martin - bathed@post.cz(1998-11-19 - 18.11.20)
Milá Jarčo, Předem mého dopisu přeji tobě a Zlínu, aby jste se konečně probrali po - těch létech už to zavání trapností. Mnoho štěstí v neděli, ale prosím tě - omez to idiotské používání nekonečného řádku bez mezerníků. Věřím že jsi velice nažhavená - vždyť to samé píšeš už týden, nicméně myslím, že si tě všichni všímají i bez těchto excesů....
VAŠEK - Martinovi(1998-11-19 - 18.18.12)
Nechcu se vytahovat, ani na tom nezáleží, ale že Kolísek zkazil zápas Vse - Plz jsem psal taky a možná i dřív než ty, ale kdo by to hledal, že ..........
Martin Vaškovi - bathed(1998-11-19 - 19.17.33)
nerozumím
Master - for Skady(1998-11-19 - 19.39.41)
Tak toho se nebojim aby Zlinaci z boje utikali, a jen by me zajimalo, zde se najde nejaky tak odvazny vsetinak, ktery v nedeli prijede do Zlina!!!
M.B. - (1998-11-19 - 20.46.31)
Snad je tady jeste chlapec co fandi Fsetinu a menuje se snad Skady nebo co... Byl by to prvni psychous s internetem v Buranove
Jirka 8 roků - jicinet@ers.cz(1998-11-19 - 20.24.08)
Zdravím všechny dopisovatele,Fandím Pardubicím mrzímě,že prohráli se SPARTOU. O to víc,že moje sestra Veronika fandí SPARTĚ a ohromě zbožňuje HNILIČKU. Nosí dres s číslem 3,ale jenom do Prahy ale když jedem do Pardubic,tak se bojí. Ahoj.
Martin for Master - bathed@post.cz(1998-11-19 - 20.00.31)
Jo, ten kotlík v rožku na jižní straně je vždycky plný, pojedou asi dva autobusy fanklubu a jinak spousta lidí jede různě auty či linkovými autobusy. My, pokud se neposere něco s lístkama pojedeme taky. A špíl to bude asi dobrý a vůbec bych se nezlobil, kdyby to opět zůstalo při starém. I když bylo Vsetínu nejhůř, stačilo zajet do Zlína - no byla to taková zásobárna jistých bodů.....
master for martin - master19@post.cz(1998-11-19 - 21.51.13)
S tou zasobarnou jistych bodu je konec, tuto nedeli bude prepsana historie, a jestli mate radi svoje auta tak bych vam sem moc neradil jezdit, protoze muj kamos si koupil auto se vsetinskou znackou a hned prvne co tu zaparkoval mu nekdo vypustil pneumatiky, a co teprv v nedeli...
VAŠEK - Martinovi(1998-11-20 - 06.15.51)
Nerozumíš? - Byla to má reakce na tvůj příspěvek, že jsi jediný, kdo si myslí, že zápas Vse - Plz pokazil Kolísek. Tak jsem napsal žes nebyl jediný, ovšem není to samozřejmě důležité, důležité je, že Kolískovi nesebrali licenci a tedy se dočkáme více jím pokažených zápasů.
VAŠEK - (1998-11-20 - 06.21.35)
Pardubky se včera moc nevytáhly, co? Po nedělním zápase ve Zlíně jsem myslel, že měli špatný den, teď nabývám dojmu, že tak blbě hrají pořád. Nechápu některé výkřiky, které se tady objevily, že Pardubice vyhrají ligu. Podle mě patří mezi 3 nejslabší týmy spolu s Jihlavou a Kladnem. .................. Všimli jste si, so udělal Kučera ve 3. třetině, když ho rozhodčí nesmyslně vyloučil? Napřáhl se, jako že ho chce napálit pukem!
Hommer for Vašek - Kladno(1998-11-20 - 06.41.29)
Jsou asi nějaký erupce v hlavách našich zlatých olympioniků. Udělal to sice neúmyslně,ale hokejka je jeho tak si musí dávat bacha. Připadá mi, že naši zlatí si myslí, že když vyhrály olympiádu tak si můžou dovolit vše. Měli by se občas kouknout na TV Galaxii( zítra Toronto-Buffalo v 1.30).
Dan - Tomekda@spse.cz(1998-11-20 - 11.05.31)
Vašku, videl jsi nekterý z domacích zápasu v Pardubicích ?
PAFKA - PRO BUDWEIS(1998-11-20 - 13.23.16)
A co jako? Malo lidi? Kolik bylo minulej televizni prenos na fsetyne? Ze neni nic slyset. Neboj, ono se fandi, ale ta hala ma trosku vetsi kapacitu-proto je velka-proto to neni moc slyset. Samozrejme, ze se jinde fandi vice,ale letos to je lepsi nez minulej rok.Co se tyka navstevnosti, tak chodi kolem 5 500 lidi.
Dave von Budweis for Pafka - (1998-11-20 - 13.29.02)
No dobre, ze to de ve Smetíne do prdele, to vim taky. Ale Praha je víc nez milionový mesto, tak by tam mohlo chodit víc lidí, ne? Na play-off dycky prijdou.
MICHAL - (1998-11-20 - 14.59.49)
Kapacita zlinskeho stadionu je 8300 lidi.
Albireo pro BATHED - (1998-11-21 - 22.38.44)
Debata na téma hokejoví rozhodčí může pokračovat kdykoli, jestli ale chceš znát můj názor, podívej se do čtvrtečního Sportu, do hokejové přílohy, na článek Zdeňka Paula. Podepsal bych tam každý písmenko, trefovat se do rozhodčích, i když jim to tu a tam nejde, není za prvý vůbec žádný umění, a za druhý to k ničemu nevede. A s názorem, že se Tabara po utkání VSE-PLZ zachoval v souvislosti s nesmyslnou kritikou Kolíska, se nedá nesouhlasit...
Alec pro Albiho - Alec@post.cz(1998-11-21 - 23.39.55)
Sice to nebylo pro me, ale neda mi to. Kdyz tvrdis, ze bys podepsal kazde pismenko - to souhlasis i s tim dopisem, ve kterem se pise ze "..zaludnou, zakernou hru Vsetina, praktikovanou ctyri roky.." - jak pak muzes komentovat nezaujate, kdyz souhlasis i s timto, velice zaujatym a neobjektvnim nazorem. Nebo ne ? Ale co se tyka zbytku, ma Paul pravdu.
oggi pro Jirka CB - oggi@email.cz(1998-11-21 - 11.34.56)
plně s tebou souhlasím já to taky tet četl to to teda moc nezlepšily

Začátek  | Druhý díl |Čtrvrtý díl


 


Zpátky na CHATy

Na stránku ZF...