O Vsetínu a souvisejících problémech 2.
Uplynul jeden
celý den od odpoledne 12.listopadu, kdy na ČT2 proběhlo utkání Vsetín -
Plzeň. Reakce se vrší, začíná to být zajímavé...
Čekáte uklidnění a chladné uvažování
? Chyba lávky1 |
Vybral jsem jen
příspevky, které se týkají věci. Vaše příspěvky jsem nijak neupravoval,
jen jsem si dovolil frknout tu a tam odkaz. Odkazy míří na související
příspěvky, jen mejlové adresy míří na mejl |
Začátek
|
Druhý díl | Třetí díl
| Čtrvrtý díl
Seřadil jsem to chronologicky, tak
můžete číst hezky odshora, jako noviny.
Alec (Vsetin) - Alec@post.cz(1998-11-13
- 17.18.48)
Tak jsem si to tu vsechno procetl, s necim se da souhlasit a s necim
ne. Jedno je jiste - Cechmanek si mel svoje vcerejsi extrempore odpustit,
byla to nehorazna blbost a trapas. Doufam, ze ho nemine pokuta. Nemyslim
si ale, ze prave nas tym potrebuje hrat zaludne - mame tak nadupany mancaft,
ktery k uspechu nepotrebuje hrat urputnou obranu a ve peti branit modrou.
To nikdo z vas nevidel, jakym zpusobem Plzen brani? Chci videt vas, Spartany,
Budejovicaky, Kladenaky.. az k vam prijednou se stejnou taktikou jako k
nam - z takoveho hokeje budete vsichni nadseni a vsichni tu budete jasat.
Tohle musite uznat, ne ? Vsichni kritizujete Srdinka - ktery jiny extraligovy
bek by reagoval jinak, kdyz protihrac po odpiskani s klidem napali puk
do branky ? V Kanade by ho zabili :-). Tady neni vul Srdinko, ale Reznicek.
Vsichni se tu tvarite, jako by vasi oblibeni hraci (tymy) byli svati a
jenom ti vsetinaci jsou svine. Srsen byl mimochdem vylouceny jenom jednou,
pak si odsedel 10 za Cechmanka, rozhodne nepatril k hlavnim akterum hry.
No a Patera by si mel uvedomit, ze po sirene uz prdlajz vyresi a min diskutovani
by mu jenom pomohlo. A vubec - proc musi nasi furt diskutovat? Nakonec
bych chtel rict, ze ten vcerejsi zapas s Plzni byl stejny jako x utkani
s timto souperem predtim - bohuzel, zviditelnil ho Kolisek a herec Cechmanek.
For Martin, nebo ten kdo si stezoval ze jsme mu neuverejnili ohlas :-)).
My si ohlasy nevybirame, problem bude na tvem prijimaci - ja sem ho cetl.
Márty - martin.kryl@telecom.cz(1998-11-13
- 20.06.31)
Vsetíňáci jsou prasata.Hlavně Weber a Srdínko.
Josef - Jandous@bata.cz(1998-11-13
- 20.18.17)
Pro vsechny par minut po skonceni kola > Kladno na to dnes bohuzel
melo \3:3\ Zlin Jsem fanousek zlina, co udelali obranci Kamesovi ve Finsku,
to byla ostuda, a co udelal cechmanek - je to debil a frajer....vic se
k tomu vyjadrovat nebudu...nemyslim so ale ze jsou ostatni vsetinaci nejak
tvrdi - to kolisek prehnal, cechmanek by mel ale dostat pokutu, ci stop
na par utkani.....omluvil bych to u chovani hvezdy, ale ne jeho formatu.
thats all
DANNY to ALL and ALEC - PLZEN@X.cz(1998-11-13
- 21.02.37)
A ŽIJE ALECOVO REFERAT
Asfalt - asfalt@post.cz(1998-11-13
- 21.43.08)
Když je řeč o Vsetínu, tak se připojím. Zhodnotim to takhle: Nejvetši
debil je Tabara. To neni ani trenér, spíš jenom takovej člověk, co je tam
navic. A to, co prohlásil v televizi po zápase, za to bych ho zabil. Co
se týče Čechmánka, asi se chtěl zase ukázat, už dlouho nebyl na vočích.
To se mu povedlo, mluví vo tom všichni. Ale opravdu nechápu někoho, jako
je Patera. Bejval to slušnej hráč, ale vod tý doby, co přišel do Vsetína,
se zkazil. Chtělo by to, aby vod někoho dostal pořádně na držku, vono by
ho to přešlo. Jo, Zábranský je další do sbírky milionářů ve Vsetíně, gratuluju.
Hommer for Šubrt - Kladno(1998-11-16
- 09.42.15)
Jak je možné, že Čechmánek nedostal trest ? Co předvede příště ?
Dave von Budweis for Alec - (1998-11-16
- 10.36.46)
Precetl jsem si tvuj drivejsi vzkaz - asi z patka - a musim uznat,
ze v hodne vecech mas pravdu. Plzen je neprijemna. Ale mne se zase zda,
ze Vsetinaci sou v pohode jenom kdyz vyhravaj, kdyz jim to nejde tak se
vztekaj - proste hvezdy. Kdyz hrali u nas, hrali celkem hovno, byli vztekly,
Veber strcil do rozhodciho. Ve ctvrtek Plzen branila zuby nehty a vztekali
se zase Patera, Cechmanek, Srsen... Meli byste se vic soustredit na hru
nez na protesty a stezovani si, jak jsou na vas vsichni zly.
Ben - rozsival@bigpond.com(1998-11-16
- 11.41.54)
Myslim si,i kdyz jsem nevidel co se stalo ze mistr Cerchmanek a spol
maji plnou prdel penez a jsou proto velmi rozezrani. Dejte jim vice a budou
jeste rozezranejsi.
Mike for all - CB(1998-11-16
- 11.48.27)
Fakt mam dojem, ze jsem ve spatnym snu, protoze to co predvadeji rozhodci
i carovi kasparci pri zapasech, to je fakt k zbliti... Jenom skoda, ze
je nikdo nekontroluje jako ve fotbale, asi by je to brzo omrzelo. Takhle
zmrsit dobrej zapas je hnus, ale nektery hraci jsou pekny hovada a co predvadi
Fsetinsky zmrdi, no to bych fakt blil... Zdravim zmrda Jelinka, skoda ze
nesel v Budejcich hlavnim vchodem, asi by se hodne divil podekovani fanousku
za likvidaci dvou hracu!!!
Mike for Ben - (1998-11-16 - 11.53.07)
Zcela s tebou souhlasim, jen nevim, ze jim neni blbe samo ze sebe.
Jen skoda, ze ve Vsetine nema nikdo ani internet ani telefon a asi ani
neumeji psat, protoze jinak by se museli z tohohle cteni kazdej den zesrat
do spicky.
Fuck Off - for Slovnaft(1998-11-16
- 11.54.06)
Dopita-blb,Patera- pablb, Čechmánek-fucker man
Hommer - Kladno(1998-11-16
- 11.59.11)
Debil,debil Smetín to je debil.
Mike - (1998-11-16 - 11.59.48)
Kazdy miluje Fsetin a my zvlast, protoze tomu rozumime, snad jen v
CT Vichnar a Zaruba jsou z nich jen usrany, kdyz vyjedou na led, pritom
jsou to sraci a hrajou jen kulovy... Cechmanek by v jinym tymu delel sotva
3.golmana!
Hommer - Kladno(1998-11-16
- 12.02.41)
Čochtan je podprůměrný brankář.Čaroděj 6 kategorie.
Hommer - Kladno(1998-11-16
- 12.06.00)
Letos Smetín nesmí vyhrát extraligu. Proto apeluji na týmy z vyšších
pater extraligy. Všichni na jednoho. Smetín letos musí padnout.
Zakk - for Tom(1998-11-16
- 12.24.05)
Myslím si, že vsetínskej mančaft je jedna namyšlená primadona, včele
s Čechmánkem na kterou nikdo nesmí sahnout. Je tam tolik osobností, že
to nemůže dělat dobrotu a myslím si , že v Play off se budou příznivci
vsetínskýho hokeje hodně divit až Vsetín vypadne. Jinak nechápu , že zase
utáhly další hvězdu - Zábranskýho.
Vsetin - vsetin@vsetin.cz(1998-11-16
- 13.36.53)
Koukam, ze jste vsichni uplne hotovy a ze se to tady zvrhava pouze
v nevavist k mistrovi. Nechcete si zalozit na to nejakou jinou stranku,
gumaci?
VAŠEK - Hommerovi(1998-11-16
- 13.49.30)
Ne že bych fandil Vsetínu, ale ty jsi s tou svou nenávistí vůči nim
už trapný. Srala tě stejně i Dukla Jihlava před 15 - 20 lety, když si vždycky
stáhla nejlepší hráče na vojnu a vyhrávala tituly nebo jsi tenkrát ty sral
do plínek?
KIKI for ODPURCI FSETINA - (1998-11-16
- 13.54.26)
ja zrovna nepatrim k fans FSETINA spise naopak , nemuzu je ani citit
, ale aby jste pochopili proc chteli Zabranskeho , FSETINU totiz nejde
tak ani doplnit jiz tak kfalitni kadr , ale naopak radsi at sedi u nas
na stridacce nez aby hral nekde jinde , ale to se divim i samotnemu Zabranskemu
ze podstupuje takoveto riziko , obvzlaste po zkusenostech z NHL ( spise
z farmy )
VAŠEK - ještě jednou Hommerovi(1998-11-16
- 14.01.56)
Pokud někdo tvrdí, že Čechmánek je podprůměrný brankář, neměl by sem
mezi hokejové odborníky vůbec chodit a radši jít do prdele
pavel - vsetin@vsetin.cz(1998-11-16
- 14.06.21)
Vašku to cos teď napsal nemůžeš myslet vážně jinak seš úplně vygumovanej.
Syslus - (1998-11-16 - 14.08.03)
Čechmánek není podprůměrnej brankář, ale je to takovej kretén namyšlenej,
že by mu ligová komise měla za jeho chování k rozhodčím napařit doživotní
zákaz obutí bruslí.
Syslus - (1998-11-16 - 14.10.17)
A tomu trpaslíkovi plešatýmu Paterovi zrovna tak.
Pavel - vsetin@vsetin(1998-11-16
- 14.15.08)
Patera byl dobrej,když hrál s Procházkem a Vejvodou v Kladně,ale teď-škoda
mluvit.
Hommer for VAŠEK - Kladno(1998-11-16
- 14.20.12)
Jo.Tak ty si ten pravej odborník.Čechmánek podprůměrnej brankář je
a bude. Kdyby chytal za horší obranou tak o něj nezakopne ani pes.Nehledě
jako člověk je magor a patří do Bohnic. O o té Dukle : Do Vsetína se teď
chodí na vojnu? Žijem v jiný době , probuď se,VASIKU.
Páreček for VASEK - paras@usa.net(1998-11-16
- 14.26.25)
No co si za pako ? Jdi s Čechmánkem na pivo a uvidíš co je to za blba.A
v bráně stojí za dvě ho...
SCULL - -(1998-11-16 - 14.39.15)
Tak to sis dovolil VASKU moc.... brani Vsetin, to se nedela ! Kdo ma
prachy je spatnej ! To vi prece kazde komunisticke dite ! To, ze tam hraje
par prachatejch volu neznamena, ze Vsetin je potreba zadupat do zeme. Volove
sou vsude ! A KLadno by si melo hledet vic svych problemu. Patera je prece
Kladenak, tak proc te tak sere Hommer ? Kdyby ti dal nekdo 7 melounu za
tvoje urazky, taky bys to vzal a delal treba pro certa !
Syslus for scull - (1998-11-16
- 15.02.46)
Sis to trochu obrátil naruby. Ten, kdo má prachy a myslí si kvůli tomu,
že mu budou všichni lízat ř.. , že si přece nikdo nedovolí hrát tak, aby
se těm nádherám něco nestalo je naprosto ubohej. To je přesně případ našeho
čtyřnásobného mistra. Ještě jsem neslyšel, že by řekli, že byl soupeř lepší,
naopak:"Rozhodčí nezvládl utkání", "Brutální zákroky na naše hráče" atd.
A je trosku rozdil hrat za prachy hezkej hokej, nebo si to nechat stoupnout
do hlavy a porad se hadat, sekat kolem sebe hokejkou a nadavat. To uz je
prave rozdil v inteligenci.
VAŠEK - pro párek, Homer a Pavel(1998-11-16
- 15.18.44)
Hoši, je divné, že tvrdíte, že Čechmánek ješpatný brankář až teď, co
se nechal vytočit špatně pískajícím Kolískem. Proč jste nenadávali Hlinkovi
že tam bere takové kopyto, které vychytá 3. místo na MS letos na jaře?
Dyť Čechmánek nějaké 3 sezony zpátky dělal ještě horší věci, než je teatrálně
tleskat sudímu. Prostě jste podlehli vrozené české závistivosti a začali
nadávat na nejúspěšnější klub posledních 4 sezon jak to vyprovokoval nevím
už kdo. Pochopitelně ani mně se nelíbí, že si např. Dopita myslí, že se
ho nikdo nesmí dotknout, ale přece kvůli tomu nezačnu tvrdit, že neumí
hrát hokej jako to děláte vy? Uvědomte si, vy mudrlanti, JAK proti nim
ostatní hrajou - brání,drží, hákují, sekají a to ještě s nima nejste na
ledě a nevíte, jaké jiné provokace se ještě používají. Divíte se, že se
vytočí? Vemte si, jak jsou kolikrát vytočení někteří diváci, co dělají,
řvou a hážou na led bordel a to zdaleka nejsou tak v zápase jako hráči.
Nesuďte, co nemůžete posoudit a pokud vám vaše výlevy připadají duchaplné,
vtipné a správné, dělejte je dál. Já tímto veškeré diskuse na toto téma
končím a dále se tím nemíním zabývat.
scull - for Syslus(1998-11-16
- 15.31.35)
Ja s tebou souhlasim, ale kampan proti vsetinu, jenom protoze je to
vsetin a ma prachy je prihloupla a typicky ceska = plna zavisti. Jinak
mas samozrejme pravdu .
VAŠEK - scullovi(1998-11-16
- 15.40.12)
Dík. Člověk je rád, když potká soudnost.
VITEK - (1998-11-16 - 15.40.33)
Vašku, myslím, že Vsetínu pro jeho bojovnost, slušnost a perfektní
hokej všichni tituly víceméně přáli...ale začínají mít chování řeznického
psa, a proto už se většina staví proti nim ....Házet flašky na led může
inspirovat i Mistr Svozil za VIT :-((( Až jim někdo zase přeruší zápas,
nebo někoho nedejbože někdo trefí, tak se nemůžou divit.
Zlin Fans - Vsetin@raus(1998-11-16
- 15.46.58)
TAKY NEMAME RADI SMETIN!!! V nedeli dostanou... A za to, jak se k nim
ostatni chovaji, si muzou jen a jen sami. VSEM EXTRAL. KLUBUM KROME TOHOTO
"NADKLUBU" ZDAR!!!
Caky - su.pvskoly.cz:(1998-11-16
- 15.47.46)
Máte takové divné názory.Já, který Vsetínu nefandím, ale nefandím ani
Plzni, jsem se docela dobře pobavil.Byla to prdel. Ale jinak fandím Vítkovicím.Ale
nevím co tam ti chlapi hrajou.Snad se to zlepší.Čau.
Pafka - pro Vasek.(1998-11-16
- 15.52.26)
Drobna oprava. Nechytal nahodou po zraneni Cechmanka Hnilicka? Jinak
s tebou docela souhlasim, co se tyka jeho kvalit, o tom neni pochyby. Dale.
Nemyslim si, ze jde o zavist, spis "touha po zmene". Äle prosim te netvrd
mi, ze hra typu -brání, drží, hákují, sekají-, se hraje pouze proti fsetynu.
S tim prece maji problemy vsechny kluby ktery jsou jasny favoriti. To neni
jenom fsetyn. A poslední. -Nesudte co nemuzete posoudt- Promin, ale ty
jsi na tom lede taky, ze to muzes tak posoudit? Jinak to bylo OK. MAREK
RADA - RADA ,FSE.UJEP.CZ(1998-11-16 - 18.12.45)
Kdo očekával,že pravidlo o zrušení ofsidu na červené modré čáře přinese
více branek a divácky atraktivnější hokej, je zatím zklamán.Je otázkou,
zda to tak už zůstane,nebo jestli si na to hráči nakonec zvyknou a naučí
se toho lépe využívat. Vždyť právě naši hokejisté jsou považováni za nejchytřeji
hrající na světě.
Rada - Liberec(1998-11-16
- 18.16.46)
Souhlasim s nazorem,že to Vítkovicím zatím moc nejde a že mají rozhodně
navíc. Snad se podaří brzy zacelit rány po odchodu několika zkušených hráčů
a začne se dařit Pruskovi v brance i hráčům v útoku.
Rada - Liberec(1998-11-16
- 18.21.26)
Reprezentace zatím taky moc nezáří.V EURO-Hockey Tour jsme po dvou
turnajích bez výhry poslední. Ale naši borci si jen šetří síly a střelný
prach na mistrovství světa v Norsku, kde zavzpomínají na zlatou Víden a
zlaté NAGANO.
RaK - pro anti VS inteligenty(1998-11-16
- 19.32.16)
Nevím, kolik je let Homerovi,Mikovi,Martymu...,
ale podle způsobu jejich vyjadřování a gramatiky se jejich mentální vývoj
zastavil někde ke konci MŠ. A když už jste u toho kritizování : zkusili
jste se někdy kriticky podívat na svoje absoluťně čistě hrající oblíbence
(Řezníček, Čajánek, Štraub, Vykoukal ...............)
Hommer for RaK - Kladno(1998-11-17
- 06.42.03)
Co ti je do mé gramatiky ?
Hommer for All - Kladno(1998-11-17
- 06.50.24)
Pište si co chcete, stejně je Smetín nejpřiblbější klub extraligy.
Jednou na něj dojde.SME-TRI 1:4.
Hommer for VASEK - Kladno(1998-11-17
- 07.01.23)
Jeď na Lapač a pozdravuj "hvězdy". Nezapomeň se jich zeptat jak se
jim loni dařilo V Evropské lize.
VAŠEK - Homérovi(1998-11-17
- 07.09.09)
Zeptám. Á propos jak se v ní dařilo Kladnu?
Hommer for VASEK - Kladno(1998-11-17
- 07.16.41)
Dříve se hrála soutěž PMEZ a to Kladno vyhrálo.A mimochodem Homér je
někdo uplně jinej PASIKU
Martin pro Hommera
- bathed@post.cz(1998-11-17 - 09.59.17)
Takhle začínají revoluce. Někdo doopravdy silný po všech stránkách,
přesvědčí utlačované davy svojí dokonale vybroušenou rétorikou o nutnosti
zásadní změny a s praporem v ruce jedné a zbraní (v tvém případě nabroušenou
klávesnicí) v ruce druhé, následován spravedlivě rozzlobenou masou, své
utlačovatele nakonec smete. Zkrátka po několika posledních příspěvcích
na této sajtě zjišťuji, že jsi již svého nepřítele našel a já ti k tomu
z celého svého srdce gratuluji a přeji ti k tvému bohulibému dílu hodně
úspěchů. Myslím že by jsi se měl nechat zvěčnit s odhaleným poprsím, s
praporem Tučňáka Velvany na barikádě z ohavných žlutých betonů a přileb
a v neposlední řadě z žabincoidních zelených dresů velkého uzurpátora a
prznitele českého hokeje. I Francouzi se svojí Marseilasou by zbledli nekonečnou
závistí... Čest Tvému dílu....Pokračování v dalším příspěvku.
Martin pro Hommera
- bathed@post.cz(1998-11-17 - 09.59.57)
Proč vlastně celý ten humbuk vznikl?? Bylo to počítám minulý čtvrtek.
Připomínám že jsem vsetínský fanoušek, ale pokusím se být objektivní. Před
nedávnem jsem tu pěl ódy na zápas PLZ-VSE který jsem měl možnost vidět.
Byl to perfektní hokej (letos asi nejlepší co jsem shlédl), bohužel se
špatným koncem pro Vsetín. Ale zároveň jsem tehdy psal o tom, že je škoda
že Škoda takhle hehraje i u nás (proto taky nikdy netáhla lidi). Ve čtvrtek
perfektně zahráli co potřebovali - a ve vší úctě k tomu v jejich podání
patří háčkování ornamentů po těle soupeře, měření jeho teploty atp. Myslím
si také, že Řezníček zatraceně dobře věděl co činí, když střílel do branky
"zevlujícího" Čechmánka (Chrchlánka, Mrdánka a já nevím jak mu výkvět intelektuální
elity na této stránce vlastně říká) - byla to dle mého součást dobře zvládnuté
taktiky. Naopak Vsetín zahrál PRD. A obzvláště za ostudný (rozumějte po
herní stránce) výkon si zasloužil prohrát. Souboj s Plzní nemá vysoký náboj
sám o sobě - není to žádné derby, neexistuje žádná historická vazba a zatím
se nehraje o titul. Plzeň několikrát na ledě Vsetína urvala body a věřte
že nikdy to nebylo nějakou herní převahou - betonují. Jenže účel světí
prostředky a jim to vychází (nelze než jim to přát). Tentokráte to měli
asi nejjednodušší. Vsetín tuhle hru nikdy nedokázal unést a ve čtvrtek
tomu nebylo jinak. Výsledkem byl ale hokej nehokej, za který by se mělo
vracet vstupné. Sere mně ale velice že ve svém spravedlivém hněvu zapomínáte
na hlavního aktéra těhle sraček - pana Kolíska. Kdyby totiž tenhle pán
na samém začátku ukázal že "takhle ne pánové" - a to na obě strany, mohl
tan zápas vypadat jinak. Jenže tohle neštěstí českého hokeje tu očko přimhouří,
támhle něco vymyslí, pak to celé jako ta Spravedlnost s váhou někde vykompenzuje.
Proč se nikdy neposere zápas třeba panu Svobodovi nebo Haberovi, proč jsou
pod tímhle humusem pravidelně podepsáni Balej, Bolina, Kolísek, další Vás
jistě napadnou. Nemyslím že by v tom byl záměr, oni zkrátka nestačí. Jenže
odvedu-li já svoji práci opakovaně špatně, letím.
Syslus pro Martina - (1998-11-17
- 10.10.17)
Co tím chtěl básník říci? My jsme ten zápas všichni viděli. Má to snad
omluvit chování Vsetínských hráčů? Byli k tomu Kolískem vyprovokováni?
Hadrak for Martin - (1998-11-17
- 10.18.06)
Tvoje snaha být objektivní se bohužel minula účinkem, (nejsem Plzeňský
ani Vsetínský fanoušek, to jen podotýkám, není to záruka objektivity).
Nejdříve k rozhdčím: pana Svobodu a především Habera jsem viděl spískat
nejeden zápas tak, že by si asi taky zvracel. U pana Habera jsem dokonce
přesvědčen minimálně v jednoum případě, že úmyslně ovlivnil výsledek (podotýkám,
že to nebylo v souboji s týmem, kterému z celého srdce držím palce, ale
v ligovém zápase, na který jsem šel s kamáradem aniž bych viděl v jednom
nebo druhém týmu svého favorita). A pokud se týká teploměrů, zákeřných
a provokujícíh zákroků mám takový pocit, že především v týmech, které se
pohybují na severu Moravy mají na tohle téměř specialisty viz třeba u Vás
ve Vsetíně - Sršeň, Jaškin. Větší prase je v tomhle pohledu snad jen Jelínek....,
i když ten se umí postavit protivníkovi i čelem, kdyžto Sršeň se takovým
soubojům snaží vyhnout, spíš uškodit a ujet....
Hommer for Martin - Kladno(1998-11-17
- 11.26.10)
Ty si tak objektivní a novinářsky nadanej tebe je škoda, aby si se
tady s námi dohadoval.Jdi si revoluci dělat sám, dnes je 9.výročí tak se
připoj a bojuj za nezávislost. Já na tvý keci kašlu,piš do Rudýho Práva
a né sem. Že nemám rád Smetín je to moje věc a s těma svejma analýzama
jdi k šípku- inteligente.
Hommer for Martin - Kladno(1998-11-17
- 11.26.10)
Ty si tak objektivní a novinářsky nadanej tebe je škoda, aby si se
tady s námi dohadoval.Jdi si revoluci
dělat sám, dnes je 9.výročí tak se připoj a bojuj za nezávislost. Já
na tvý keci kašlu,piš do Rudýho Práva a né sem. Že nemám rád Smetín je
to moje věc a s těma svejma analýzama jdi k šípku- inteligente.
Traverza - for Hommer(1998-11-17
- 11.37.30)
Kdyz je to tvoje vec, tak si na ty tvy nenavistny kecy proti Vsetinu
zaloz vlastni stranku!
Hommer for Traverza - Kladno(1998-11-17
- 11.51.44)
Jaký nenávistný keci. Je to ubohej mančaft složený ze všeho možnýho
volnýho zboží na trhu a přeji mu,aby nevyhrál Extraligu. Tahají do sportu
politiku a slovenský prachy. Kdyby u nás fungovaly věci jako třeba v Rakousku
nebo Německu tak je Husička dávno ..... a mohl by bejt rád, že není v ......
Čus .
PAFKA - Pro Traverza(1998-11-17
- 11.55.21)
A ja taky nemam rad fsetyn. A taky si nezalozim vlastni stranku.
Dave von Budweis for Smetin - (1998-11-17
- 12.10.12)
Vy ukrivdeny chudaci, vy bobeckove, co vas nikdo nema rad! Vas prej
podrizl rozhodci? Meli byste videt jak piskal pan rozhodci Pulina v nedeli
u nas. To byly prasecinky. A musim priznat, ze Vitkovice hrali jeste prasactejc
nez HC Smetin, ale sudi jim to poustel. Tak si moc nestezujte. At zije
Hommer!
Hommer for PAFKA - Kladno(1998-11-17
- 12.13.47)
No ,jasně kvůli nim si uděláme stránku a tady si budou Smetínáci psát
sólo.Čechmánek viva. Patera -super vyřídilka.Dopita upadl, měli by jsme
podat trestní oznámení... atd. To bude úroveň.
Traverza - for Hommer(1998-11-17
- 12.19.54)
Proč je teda Kladno skoro poslední? Jenom proto,že nemá peníze jako
Vsetín?
Mishanek - for Dave v B & Hommer(1998-11-17
- 12.20.11)
Nechapu vase reakce na Martinuv
nazor. Treba taky nemusim s nim souhlasit, muzu si o nem myslet cokoliv,
ale jako jeden z mala tu Martin nepouziva primitivni a vulgarni argumenty
a nadavky, za co by si zaslouzil normalni pristup k diskuzi a ne trapne
a "vtipne" repliky. Ovsem od vas panove se nejspis normalni diskuze nedocka.
Martine, vsetinske prachy jsou mi uplne ukradene, ale diky za tvoje nazory.
z a v i s t - CEB + KLA(1998-11-17
- 12.22.17)
nezda se vam, ze nejvic se zde projevuji ti, co maji tzv. holou prdel
Alec - Alec@post.cz(1998-11-17
- 12.50.59)
Souhlasim s Martinem - a vy dva Hommer, Dave - primitivni, hloupe,
ubohe - zamyslete se nad tim (pokud je to vubec mozne). Vase prispevky
svedci o inteligenci sumici travy, nedokazete prijmout rozumny argument,
ale urazky vam jdou skvele.
Hommer for Alec - Kladno(1998-11-17
- 13.02.59)
Jedinej ubožák si tu ty. Si nezávislej jak noha. Už,aby jste šli s
tím Smetínem do hajzlu.
Hommer for Traverza - Kladno(1998-11-17
- 13.05.00)
Kladno je poslední, protože má blbý vedení, ale alespoň mají čístý
svědomí. Smetín to je tradice.
Hommer for Třinec - Kladno(1998-11-17
- 13.09.27)
Dneska musíte vyhrát! Pro Libora Procházku: nehraj raději tělem, protože
ve Smetíně se to nesmí ! Paterovi - doufám, že Ti brzo někdo rozbije hubu.
VAŠEK - (1998-11-17 - 13.09.37)
Poslouchej, Hommer, správně se píše "ubožák Jsi ..." A přestaň už,
tady to fakt už přestává být o hokeji díky tobě a když o hokeji dokážeš
napsat akorát že Smetín jsou hovada a že jim nepřeješ další titul, tak
fajn, už to několikrát víme, nemusíš se obtěžovat nás dále rozesmívat svým
mnohotvárným humorem. Opravdu na argumenty nereaguješ, asi chtít po tobě
rozumnou věc je moc
Bart - all(1998-11-17 -
13.29.30)
Tý fole. Tady se to, ale rozjelo čéče. Já bych tenhle chat přejmenoval
na KOTEL.
VAŠEK - (1998-11-17 - 13.37.49)
Pravdu má Bart, odcházím, vrátím se za 3 dny, snad tu budou normální
lidi
Hommer for VASEK - Kladno(1998-11-17
- 13.46.50)
Radši už se nevracej ty vecnej argumente. FOR BART: Ahoj, jak je ?
Hommer for Smetín - (1998-11-17
- 13.49.48)
Ha,Ha.
Bart for Hommer - (1998-11-17 -
13.49.49)
Nazdárek. Zatím dobře. Řekni mi prosímtě co se tady děje? Jsem s toho
volaký zmetený.
Pilíř - (1998-11-17 - 13.51.25)
To je dneska vřava. Jediný ubožaci jsou ze Vsetína.CAU
Hommer for Bart - Kladno(1998-11-17
- 13.55.11)
Trochu jsem poškádlil ty smetínský "hvězdice" a některý lidi to nějak
popudilo. To, víš tady je to samej důležitej,nezávislej novinář a češtinář.
Myslí si, že mají patent na všechno, ale o no jim to taky jednou dojde.
Bart for Hommer - (1998-11-17 -
14.03.17)
Ach ták. Takže je tady asi samej politik? Oni asi nevidí co dělá Smetín
s českým hokejem. Nic proti Smetínu, ale už to přehání.
Začátek
|
Druhý díl | Třetí díl
| Čtrvrtý díl
Zpátky na CHATy
Na stránku ZF...