Klikni - HC Spartaparta naše či jejich (1)   
   
   
       
 
Tak, tady máte začátek toho všeho 
Začalo to loni tím, še část akcií Sparty změnila majitele
Nejdříve se ozvali sparťani Pafka a Vincent, my ostatní jsme se chytili :-) 
Jak čas plynul, přibývalo dalšího materiálu, takže jsou už další díly.

Čtěte odshora dolů, jak je zde zvykem.

Relevantní odkazy máte zde vpravo:


Druhý díl
Třetí díl
 

Pafka - for all(1998-12-15 - 16.07.22)
Takze je to jasne. Cast akcii Sparty kupuje spolecnost vlastnici L.A. Kings. Na jmeno si nevzpominam. Ale jsem z toho nejakej rozpacitej, co to prinese? Ale asi vydelek pro pana Charouze a hokej z toho bude mit absolutni h...o.


Martin for Pafka - bathed@post.cz(1998-12-15 - 17.33.49)
Sparta vybourala růžovou vanu........... 
Radim - (1998-12-15 - 17.46.04)

Sparta je mimo!!! 
Vincent - tplatil@hotmail.com(1998-12-15 - 18.43.17)

Ke Sparte -bez urazky jsem asi vetsim fanouskem hokejove Sparty nez vetsina vas tady, co prohlasuje, ze Sparte fandi. O tom, co se okolo ni deje vim bezpochyby vic nez vy vsichni, co fandite jinym klubum. Jsem ted na delsi cas mimo republiku, vracim se v unoru, permanentku mam a nemuzu se dockat az Spartu zase uvidim na vlastni oci. Snad jenom jednu vec - mam uz dost vsech tech ironickejch poznamek a nazoru, co se tady na chatu v souvislosti se Spartou objevujou.
Nerikam, ze neberu kritiku, ale spousta veci, co je tady recena proste neni pravda. A to mne vadi. Je strasne jednoduchy se do Sparty trefovat a narazet na vsechno na co narazet jenom trochu jde. Jasne - Sparta je celkem na ocich. Sparta nikomu, kdo se o extraligu zajima neni jedno. Nemuze byt jedno. Bud ji mas rad a nebo ne. Proc mam ale pocit, ze ve vetsine komentaru na ni je urcita zavist. Neni jednoduchy fandit klubum jako je Kladno, Opava nebo treba Jihlava. Neni prijemny uz pred sezonou vedet, ze play-off je mimo ambice klubu, ze to bude zas jen dalsi prumerna nebo podprumerna sezona, kde se nic zvlastniho dit nebude. Obdivuju skalni fanousky tehle klubu.
Sparta je klub z Prahy, z historii, z kazdorocnimi ambicemi, z vysokym rozpoctem a tradicne velice slusnym hracskym kadrem. Sparta pozornost pritahuje. Extraliga muze byt bez Opavy nebo K. Varu, ale tezko muze byt bez Sparty. Patrik Martinec jednou rekl, ze asi kazdy by chtel hrat za Spartu. A v trochu jinych souvislostech se toto da prevest i na fanousky jinych klubu. Neprizna to nikdo. Prirozene. Nikomu tady nic necpu. V podstate chci jenom vzkazat vsem tem pardubicakum, litvinovakum, slavistum, budejovicakum a vsem jinym - kdyz k vam Sparta prijede a hraje, tak je to mozna jedinej zapas v sezone, kterej si nechcete nechat ujit. Ukazte trochu respektu a povzneste se na chvili nad klubove barvy a reknete - nechybela by vam ta nenavidena Sparta, kdyby tady nebyla....???? Uvitam vsechny komentare na mem mailu. Sparta jedem.....................! 
Mishanek - for Vincent(1998-12-15 - 18.57.00)

Chapu tvoje rozhorceni pri pohledu na urazky smerem ke Sparte, ale sam si napsal, Sparta patri na spici ligy, vsude na ni chodi, ma plno penez, mate krasnou halu, plno reprezentantu a vetsinou podle toho i hrajete. A tohle vsechno vas neco stoji a to neco jsou ty urazky smerem na Spartu a celkova neoblibenost tohoto klubu. A taky zde jeste panuje prezitek z minulosti kdy Sparta byla protekcnim klubem a podle toho kolik ma ted penez si nekteri mysli ze snad je porad. Vim ze to tak neni, ale vsem to nevysvetlis. A jeste> je hodne lehke fandit tem nahore, ale fandit porad, ne jen kdyz se dari. (vim, neni to tvuj pripad) Nechutna potom to vitezstvi vic, kdyz vyhraje ten muj tym, o kterem si kazdy mysli, ze patri do druhe ligy ? Pral bych ti nekdy zazit ten pocit, kdyz muj outsider porazi Vsetin nebo treba tvjoji Spartu. A neni to pocit nejakeho zadostiucineni, ze sme to tem prazskym (vsetinskym) mafianum a podvodnikum nandali, ale proste krasny pocit vitezstvi "naseho" Davida nad "vasim" Goliasem..............................................Happy OHF :-) 
Roj - Ohf@usa.net(1998-12-15 - 19.20.40)

Dovoluji si upozornit, ze Sparta nejni zdaleka jediny klub s dlouhou tradici. A k duvodum, proč normalni lidi nemaji radi Spartu bych přidal i nasledujici:
1) Kdyz jdu na Spartu, stoji mě lístek nejvíc, ale vidím z hokeje nejmíň - za to může idiotská komunisticka konstrukce Sportovni haly.......
2) Spartanstí fanousci patří k největším hulvátum - ale nechci tvrdit, že každej Spartan je hulvat a že jinde nejsou.....
3) Pořád existuje určitá malá protekce, Sparťan má vetsi šanci se dostat do repre.
4) S tím kádrem, co jste měli a máte, jste už dávno mohli vyhrát ligu, ale díky přezíravosti a podceňování slabsich souperu se vam to nikdy nepovede!!!!.......
5) Slavia ma ted mnohem lepe podchycene mlade talenty, brzo se situace v praze otočí a prim v Praze bude hrát Slavie............... Pozn. - jsem fanda DUKLY JIHLAVA
Mishanek - vincent & roj(1998-12-15 - 19.26.57)

s body 3, 4 a 5 plne souhlasim........Happy OHF :-) 
Willy - all(1998-12-15 - 21.14.26)

Si rikejte, co chcete, ja taky fandim Sparte a budu i kdyz me stvou takovy ty typy, co rvou treba na Ruzicku "cikane, cikane ..." (jako, ze je jich vetsina) Ale Sparta je stejne dobra, a doufam, ze v play off vam to ukaze !!! 
Andr - Mishanek & Roj(1998-12-15 - 22.17.36)

Bod 4 opravdu nechapu. Nevim, jak muze mit podcenovani slabsich souperu vliv na to, jestli muzstvo vyhraje ligu. O mistrovi se prece rozhoduje v play-off, kde je potreba vyhrat 4 serie - nic vic a nic min. Pokud nekdo vypusti v zakladni casti treba 10 zapasu a dostane se do play-off (s tim Sparta pokud vim problemy nemiva), tak se zacina vicemene od nuly a tam uz se snad nikdo nepodcenuje. 
Andr - Mishanek & Roj(1998-12-15 - 22.28.25)

Misto 4 serii jsem myslel samozrejme 3. 
Roj Androvi - OHF@usa.net(1998-12-15 - 22.54.28)

Ano, na play off se koncentrujou všichni, jenže Sparta na to pak nema, kdyz je zvykla ze zakladni casti na podcenovani... to pak uz nedozenes! 
Vincent - proMishanek&Roj(1998-12-15 - 23.08.28)

Docela me pobavilo jak Roj napsal "A k duvodum, proc NORMALNI lidi nemaji radi Spartu bych.....". Ja jsem Spartan a normalni jsem myslim taky. Leda ze bych se ve svych 24 letech jeste plne neprojevil. Jinak
k bodu 1.: Jak je vseobecne znamo, tak Sportovni hala svou konstrukci skutecne neni pro hokej idealni. Duvod je ten, ze hlavni zamer v druhe polovine 60. let byl postavit v Praze viceucelovou velkokapacitni krytou halu, ktera by byla - jak jinak - viceucelova. Hokejove parametry tedy byli jaksi opomenuty. Ja si nestezuju. V hale je spousta sektoru odkud je videt skutecne dobre. Takze Roji pro priste - kup si listek treba na zapad a zkus jeden ze sektoru 211,212 nebo 213. Vetsina mist jsou permanentky, ale listky na ten zbytek v pohode sezenes. To samy plati o vychodni strane za stridackama.
K bodu 2.: Jak si sam rekl - hulvati jsou naprosto vsude. Sportovni hala neni vyjimka. Ale - pokud v prubehu zapasu nedorazi spartansti hooligans z prave skonceneho fotbaloveho utkani na Letne a nezacnou delat problemy, tak je to VZDYCKY naprosto v pohode. Ver mi. Jako jeden z mala extraligovych tymu nemame kotel, ktery by stal za zminku a tech zbyvajicich v prumeru 5000 lidi, co na hokej prijdou, jsou z 99% slusni lidi. Pokud nekdo vylozene neprovokuje, tak si muze v hale pobihat ve sym dresu, popijet o prestavce pivo, dojit si v klidu na zachod a normalne si zafandit.
K bodu 3.: Tezko muzu letos hodnotit opravnenost vyberu do narodniho tymu - jsem od zari mimo republiku. Obecne se prece vi, ze Sparta ma v tymu plno at soucasnych ci minulych reprezentantu.Nemuze te tedy prekvapit, ze ma vetsi zastoupeni v repre nez treba Zlin. Zlin jmenuju zamerne - Martina Hamrlika bych videl v repre hrozne rad. Bohuzel tam neni. K Michalovi Sykorovi - sice hrat v Moskve nebude, ale v nominaci byt nemel. Podle mne by tam ale byl i kdyby prestoupil do kterehokoliv jineho extraligoveho klubu. Jinak si myslim, ze ze Sparty odjeli na Baltiku skutecni reprezentatni. Miro Hlinka je muj obrovsky oblibenec a jeho nominaci jsem soukrome oslavil.
K bodu 4.:Naprosto nemuzu souhlasit. Pokud mluvis o duvodech neziskani titulu a zminujes podcenovani a preziravost souperu, tak zpochybnuju tvoje hokejove vedomosti. Vubec zakladni sportovni filozofii. Sparte vzdycky neco chybelo k tomu jednomu kroku navic - proc se nedostala do finale od sveho posledniho zisku titulu mistra nemam chut rozebirat - duvodu je spousta. Ale ver mi, ze nedostatek vule a snahy v tom seznamu duvodu chybi.
Konecne kratce k bodu 5.: Slavie ma mozna nejlepsi praci s mladezi v republice, ale co se tyce prvnich tymu, tak strach nemam. Sparta jde trochu jinou cestou a stejne z dorostu rok co rok prichazeji hraci do "acka". Burda,Touzimsky,Benak,Kucera, Ptacek,Benak,Benysek,Zelenka,Hlavac,Vyborny, Zemlicka,Chabada,Hlinka Jaroslav,Kalla,Mysicka jsou vsechno odchovanci. Neni jich malo, co?? 
Mishanek - Vincentovi(1998-12-15 - 23.29.47)

ale zakladni tema bylo o tom pocitu, ze sme porazili ty silne a bohate, kteri nas podcenuji a posilaji nas do okresniho preboru. Uznavam kvality Sparty, ale rikam, je velice lehke fandit tem nahore, Opravdovy Hokejovy Fanda se pozna kdyz se nedari.................. cimz nechci rict, ze bych Sparte nebo komukoli jinemu pral posledni misto a baraz......... . .........ale to je jedno, Sparta je Sparta a my s Rojem na to MUSIME mit jiny nazor, protoze vime jake to je byt posledni.............. btw, jinak mam Spartu docela rad, hlavne Burdu, Kuceru a Horaka...... ..i kdyz ten je vlaste budejicak... :-)))) Happy OHF :-)) 
Jerry - for all(1998-12-16 - 01.05.06)

Ani si nedovedu predstavit jak muselo byt uzasne vzrusujici fandit tem poslednim.Treba kdysi traktoristum z Brna , kdyz ten jejich Zetor stridave postupoval do ligy a zase z ni spadal. To jo, na Spartu venku lidi chodi,s tim souhlasim , ale jenom aby videli jeji porazku.... 
Roj Vincentovi - OHF@usa.net(1998-12-16 - 01.51.40)

Jo, jde o ten DUCH v mančaftu. Jak to, že jste meli nejlepšího trainera (Lener), nejlepší hráče, nejlepsi halu, nej, nej nej.... a ono nic! Proste je tam spatnej duch, nikdy by se nechytli okolo ramen, prece by takovy divadýlko nesehráli, to by bylo pod úroven. Jinak uznavam, ze letos hrajou Spartani pohlednej hokej a ja sam jsem tady psal, ze se na Spartu nebojim chodit s duklackou salou, to se muzes presvedcit tady
. . . Ale stejne mi Sparta xrdci nepriroste! :-) 
VITEK - causa SPARTA(1998-12-16 - 11.01.01)

Tak se tady asi střádá na novou story pro Rojův archiv na xoom. :-)) Ale musím souhlasit s Rojem, že příliš opěvované týmy (a patří k nim letos určitě i Vsetín ) mívají zvláštní manýry . Když prohrajou, tak se nedočteš že soupeř hrál dobře, ale proč asi hrál favorit tak špatně ... Často dávají najevo, jak je brzdí bít se s týmy papírově slabšími, protože oni - považte - se snaží bránit ( ! ) jejich nádherný útočný hokej .. Na Spartu chodí většinou slabá návštěva, a když náhodou máte 10 000, tak se o tom píše ještě tři dny. Na milionové město to není zrovna důkaz o bůhvíjaké oblíbenosti . V Pardubicích, Zlíně , Ostravě jsou zaplněny stadiony docela pravidelně...a to se nám třeba teď v Ostravě vůbec nedaří... Někdy mám pocit, že si někdo občas nechce přiznat, že dobrý hokej se solidními návštěvami se hraje jinde ( nebo i jinde ) než právě v Praze a na Spartě !! 
Suli - (1998-12-16 - 13.44.19)

zdravim Budejcaky, nejak mi blbnul net, tak sem dlouho byl mimo... asi vam to je ale stejne fuk. Ta debata o Sparte byla duchaplna...libila se mi, hlavne ten nazor, ze na Spartu venku chodi hodne lidi, aby videli ejich porazku-to je svata pravda... kazdej chce dokazat, ze dou porazit i takovy namyslenci...:-)) Na Spartu a na Vsetin sou v Budejcich nej navstevy... Cechmanek chytal na pripravnych zapasech, aby byl rozchytanej.Hlinka si asi mysli, ze je dulezitejsi reprezentovat nasi republiku Vsetinem a ne nasi reprezentaci....trouba. 
PAFKA - PRO SULI(1998-12-16 - 14.24.00)

Mozna jsi si spletl sezonu. V cem je Sparta nafoukana? Ano. prohlasili, ze chteji hrat finale. Ty se tomu divis s takovym kadrem? To ze jsou na 6 miste, je vec jina. Jinak nechapu, proc by meli bejt nafoukany. Jak se to projevuje? 

Další o spartě

 


Zpátky na CHATy

Na stránku ZF...