O pravidlech...

Všechno začaly dva články (Albiho a Roje) na úvodní stránce. Zde je výběr ohlasů na toto téma.

 
Jméno: w.g.    - June 18 2000 at 20:31:06
 
Komentář: ROJI fakt nic proti tobe ale ten tvuj prispevek ke zmene pravidem je naprosty nesmysl....fakt sorry


Jméno: ada    - June 19 2000 at 10:34:50
 
Komentář: w.g. Taky ne se vsim, co roj v tom clanku napsal souhlasim. Konkretne si treba myslim, ze kdyz se hraje 4 na 4, je vice prostoru na lede a take vetsi sance vstrelit branku (nikoliv mensi), nicmene je to rojovo nazor. Ma pravo to napsat. Mozna Te trosku rozumum v tom, ze je to prezentovane nad nazorem Albyho a mozna to muze vyznit jako nazor celeho OHF. Nevim, myslim, ze bys to tak nemel chapat. Jestli s tim nesouhlasis, napis taky svuj nazor. Jinymi slovy, nech stylu TEN KECA BLBOSTI, NIC NEUMI, NIC NEDELA A VYSTUPUJU Z OHF (myslel jsem, ze tuhle vetu uz nikdy nikdo nerekne!) a prejdi do pozitivni a konstruktivni kritiky S TIM NESOUHLASIM, PROTOZE; MAM TAKOVY NAZOR atd.


Jméno: Roj    - June 19 2000 at 12:08:42
 
Komentář: Dejte si teda nekdo tu praci a zjistete exaktne, kolik golu padlo v saisone 1999/2000 za stavu 4/4. Paxi to cislo podelte celkovym poctem golu, kterej padl v zakladni casti.
Dale si udelejte podil poctu sekund odehranych za stavu 4/4 a celkovy pocet sekund odehranych v zakladni casti.

Jestli to prvni cislo bude vyssi, nez to druhy, pak ma w.g. pravdu a muze opet :-) vystoupit z OHF a mlatit o stul svou stranickou legitimaci :-)
Mozna by bylo dobry pak zacit hrat dalsi prodlouzeni 3/3, pak 2/2, popripade hrat bez brusli. :-))

Jestli ale nahodou mam pravdu ja, nevim, jak to nekteri lidi prezijou :-)))



Jméno: w.g.    - June 19 2000 at 20:29:35
 
Komentář: tak se zase vsichni do me pustili...ja chtel proste rozpoutat debatu....to s tim vystupem nebylo mysleno vazne a sand to slo poznat s toho jak jsem to napsal...a jinak me nejvic vadila tyto vety Ještě se musím smát, když si vzpomenu, jak všichni hokejoví komentátoři vědí a říkají, že když se hraje v početním oslabení 4 na 4, gól většinou nepadne a tato Někdy se tato taktika uplatňuje v situaci, kdy mužstvo vede o gól před koncem utkání a chce za každou cenu ubránit vedení. Vyprovokuje souboj, po němž jsou vyloučeni oba aktéři, aby se snížila šance na vyrovnání......ja si naopak myslim ze bitka se vyprovokovava proto aby bylo vice casu na lede....a nevim jako gdo ma pravdu ..a jeste neco ...v NHL to pomohlo a bylo to super proc ne u nas ????


Jméno: w.g.    - June 19 2000 at 20:31:17
 
Komentář: Roji fakt se ti omlivam ale ten nazor i pres veskerou kritiku vsem proti me ...porad si myslim ze je to NESMYSL proste to je muj nazor...a psat clanek na topto tema proc ??? bych nenapsal vice nez jednu vetu


Jméno: roj    - June 19 2000 at 21:50:16
 
Komentář: wegaci, dyt's tu debatu rozpoutal docela suprove. :-) Ja jsem taky vzal smrtelne vazne, ze zase vystupujes z OHF a verim, ze vystoupis jeste mockrat :-)
No, mozna to z toho nebylo tak jasne, ale ty moje nazory jsem jen pripojil k nazorum Albiho, ktery vyjadril ty podstatnejsi vyhrady, tj terminovou zk..venost. Ja jsem pripojil jen ty mene dulezite vyhrady. Dokonce si dovoluji zopakovat i jedno positivum, a to je ctrvtfinale na 4(ctyri!) vitezne zapasy - to je jedina zmena k lepsimu, aspon podle me. Ale o tom jsem na OHF psal uz zatepla.
Mozna je nekdo opravdu rad, ze nestihne spoj domu, mozna o to vic lidi bude chodit na stadiony, mozna nekoho potesi, ze se vysledky ligy nedocte v novinach a neuslysi v radiu - treba se tim zvysi sledovanost internetu :-)))
Tak vy, kteri mate tenhle dojem, smele do toho a piste zasadni clanek na hlavni stranku, tesim se jak male decko! :-) Censura nebude ! :-)



Jméno: benik    - June 19 2000 at 23:04:33
 
Komentář: jeste k tem 4/4 ... nejak matne si vzpominam jak lener o tomhlke pri finale SC mluvil ... a popsal to priblizne takto ... a) tezke katenaco ( italska obrana) v pripade ze spolu hraly mancafty ze stejne konference aby nahodou nedali souperi bod a b) otevreny hokej ldyz spolu hraly celky z rozdilnych konferenci z duvodu ze ziskany bod by byl dobry a pokud prohraju, tak to neohrozi me postaveni v tabulce .. z cehoz vyplyva za c)u nas to bude nahowno, nebot mame jen jednu konferenci a vsichni budou branit aby ten druhy nedal gola a neziskal bod .... ale trebas se pletu ...


Jméno: w.g.    - June 20 2000 at 06:06:23
 
Komentář: Treba i jo :-)))) Roji a s temi spoji gde se hraje pozdeji ..Praha, a vseobecne v cechach a tam to neni problem na Morave se hraje stejne 17.00 neni to snad problem ...nebo jo ????aspon vypadnou ty vesnice ( vsetin s ligy ) :-))


Jméno: w.g.    - June 20 2000 at 06:10:24
 
Komentář: a nesjou Cesi vyhlaseni svoji technickou hrou ??at ji ukazi pri hre 4 na 4


Jméno: ada    - June 20 2000 at 08:59:00
 
Komentář: w.g. Chces konkretni priklad? Tak tak dobiham posledni spoj v Plzni smer Praha. Je to vlak a se dvema taskami v ruce dobiham po hokeji zcela zniceny. Ted mi nezbyva nez poslat zadost na Cesky drahy :-)


Jméno: Iva    - June 20 2000 at 09:32:43
 
Komentář: Pardon, ze vam vstupuju do debaty, ale jestli pro zajimavost nekdo chce vedet, jak ja jezdim z hokeja z "blbeho vesnickeho" Vsetina, tak to vypada asi nasledovne. Po skonceni zapasu valim na autobus do Zlina, ktery jede v osm. Prejezd pres Syrakov pri trimetrove nadilce snehu ridic zvlada "naprosto" bravurdne. Ve Zline dobiham na trolejbus do Otrokovic za pokriku Zl fans, kteri se take pro zajimavost v klidku vraci z hokeje. V Otrokovicich s si koupim s vyplazenym (v zime se zmrzlym) jazykem na veste listek na vlak. Nejdriv cekam na rychlik od Prahy, ktery rozhodne NIKDY nemiva zpozdeni, no a potom jeste ve Starem Meste presednu na konecny vlacek domu. Doma potom skakam tri metry vysoko, ze sem to vsecko stihla, a ze nemosim spat v Prerove na nadrazi. Ten, kdo tam nekdy byl, vi o cem mluvim. :o(
TAKZE BUDTE VSICHNI TI, CO NEDOJIZDITE NA VESNICKY HOKEJ V KLIDKU A VERIM, ZE VAS NEJAKE POSUNUTI ZACATKU ZAPASU O PUL HODINY NEMUZE, PROSTE NEMUZE ROZHODIT......



Jméno: NZNamy    - June 20 2000 at 10:28:14
 
Komentář: Vidite, kdybyste chodili na hokej tak "casto" jako ja, tak byste ted nemuseli nic resit... :o)


Jméno: Zuz    - June 20 2000 at 10:36:13
 
Komentář: Nebudu popisovat, jak se cestuje ze Vsetina do Detmarovic, ale nekdy je to taky zajimave, smerem do Brna jeste zajimavejsi. Proto jsem se rozhodla, ze me budou vozit nasi hokejisti :))) Ado, dik, co dodat, Tvoji krajane mi nerozumeji a jeste se ptaji, co je to Opravdovy Fanousek, snad ze ne ja :))) Do debaty vstup, rapidne vzroste prumerne IQ:)))


Jméno: Strizlik    - June 20 2000 at 12:22:01
 
Komentář: Já f tom nevidim zas takej problem, aspoň ne u nás v Čechách, páč dyž nestihnete vlaka z Pce do Pr(ahy) tak to holt doplavete po Labi, né?


Jméno: xRadis    - June 20 2000 at 14:04:34
 
Komentář: tak ja taky prispeju svou troskou do mlyna..
(k tem zmenam pravidel) - fakt by me docela zajimalo, jestli to zavedeni hry 4 na 4 a ten novy zpusob bodovani (kdy porazeny dostane bod) v nhl pomohlo tak, jak chteli. herne urcite, protoze co si tak vzpominam na zapasy na galaxii, tak v tom prodlouzeni 4-4 se vetsinou hral nejlepsi hokej z celyho zapasu. bod byl jistej, tak litali jak blazni aby meli i druhej. ale zkusim zjistit presne statistiky, jestli bude odkud. a taky jak roj psal o tech umyslene vyvolanych vyloucenich, tak nebylo to nahodou naopak, ze prohravajici tym se snazil rozpoutat bitku, aby nekdo oplacel, protoze ve 4-4 JE vetsi sance dat gola? hlavne kanadani tim byli prosluli...
a trebas paradoxne to prodlouzeni doby zapasu privede na stadiony vic fanousku... takhle z nejake vesnice jezdi par lidi autobusy nebo vlaky, a kdyz to nebudou stihat, tak proste vezmou auta, a aby se benzin rozlozil mezi vic lidi, tak proste auto naplnej lidma a budou tak jezdit i ti, co driv nejezdili, ne? :)) (mysleno polovazne)
a k tomu prodluzovani... pokud bude mit porazeny tym z prodlouzeni jisty alespon bod, tak je to urcite dobre. jake procento divaku ma velky problem s dojizdenim? i kdyby to byla jedna tretina (podle me ale mnohem min), tak ty dve zbyvajici tretiny divaku si za svoje penize zaslouzej jeste par minut hokeje navic. uvidime v praxi, ale podle me se tymy budou snazit utocit, takze by to mohlo prinest par minut strhujiciho dramatickeho hokeje...



Jméno: Matko    - June 20 2000 at 17:46:43
 
Komentář: Jo, inak k tej vasej debate: U NAS VCERA ODSUHLASILI NOVE PRAVIDLA !!! Ked sa zapas skonci remizou, bude overtime (4 na 4 !!!) a kto da gol ma 2 body, kto prehra v overtime 1 bod. Za vyhru po 60 minutach sa budu u nas udelovat 3 body ... zase funkcionari skurwili slovensky hokej !!!


Jméno: w.g.    - June 20 2000 at 19:05:48
 
Komentář: ADA a VSICHNI sparavneho fanouska nezastavi spoj ....ja treba jel celou noc do liberce s domova a pak celou noc zpatky je to 400 km byla to obycejna fotbalova liga.....a Banik prohral...podobnych blaznu jako ja tam bylo 150...to jsou pocty ktere mimo Derby a Playoffs u nas na stadione soupere nejsou....a jinak jak rikam poradny fanousek prekona vse...jinak to neni fanousek ....ale divak v divadle...


Jméno: w.g.    - June 20 2000 at 21:05:06
 
Komentář: A jeste jeden nazor ode me k diskuzi ...k tomu dojizdeni....neni tomu tak davno co zapasy trvaly i 2 a 1/2 hodiny ...loni jsem zazil i ty co trvaly 1 h a 50 minut a v prumeru tak kolem 2 a 1/4 hodky neni to tak akorad doba i s prodlouzenim jako predloni ??? co vy na to odbornici ? :-))))


Jméno: Rado    - June 20 2000 at 21:10:36
 
Komentář: Myslim si, ze to eventuelni prodlouzeni zase tak silene neni,vzdyt s upravou ledu pujde maximalne o pulhodinu,coz je u zapasu zacinajicich 17:30 konec max. 20:15, coz tak silene neni.....Do kina taky chodite na 20 a nevadi Vam, ze konci ve 22 hodin, ne ??


Jméno: Honza    - June 22 2000 at 10:29:12
Pardubice
Komentář: Me se nove zmeny pravidel docela libi a myslim si, ze ten tribodovy system bude spravedlivejsi nez dosavadni dvoubodovy. Pomuze totiz oddelit "betonarska" muzstva hrajici na remizu od tech co chteji vyhravat (tedy jasna podpora divacky atraktivnejsiho utocneho stylu hry). A o ev. prodlouzeni to plati dvojnasob. A argument, ze divaci budou hromadne odchazet na vlak nebo autobus pred zacatkem prodlouzeni, to je hloupost. Jediny problem by opravdu mohl byt s hokejem na CRo. Jenomze vetsina utkani stejne koncila nejpozdeji do osme hodiny (samozrejme spartani musi mit vzdy vyjimku :-) a tak ev. petiminutove prodlouzeni bez upravy ledu zapas o tolik neprotahne. Pokud by tedy na CRo pridali po zpravach a reklamach jeste tak pet minut hokeje, melo by se to stihnout a programova skladba by zase tolik neutrpela. A pokud ne, je tu teletext nebo nejpozdeji v devet hodin zpravy na CRo. Posledni namitky byly ohledne uzaverek ruznych deniku. Nejsem novinar a nevim jak to chodi, ale jestlize najdu v sobotu vysledek z domaciho zapasu sparty ci slavie (ktery je oproti ostatnim zapasum posunut nejmene o pul hodiny), tak snad petiminutove prodlouzeni je o nicem , ne? Jak se nova pravidla opravdu osvedci a jestli budou pro nas hokej prinosem se ale stejne dozvime az od zari.


Jméno: Raul    - June 22 2000 at 11:02:42
 
Komentář: Prece se nebude prizpusobovat hokej CRO, kde to zijeme, tak bud Radiozurnal prizpusobi vysilani hokeji nebo ne. Ja osobne si myslim, ze zacatky zapasu v 17:00 a 17:30 hokeji skodej. 18:00 je prvni cas kterej je pro mnoho lidi stihatelnej, ale v Praze je i zacatek zapasu v 18 velmi tezko k dosazeni, proto si myslim ze by nebylo vubec od veci zacinat v Cechach a hlavne v Praze v 19 nebo dokonce ve 20. Jiny je to na Morave samozrejme, tam si myslim, ze by se mohlo zacit uz ve dve a bylo by tam stejne lidi jako kdyz je zacatek v 17. o))


Jméno: Gabina    - June 22 2000 at 12:12:42
 
Komentář: Raule,docela dobry joke s tema hodinama...tak co rikas tomu,aby se zacinalo o pulnoci...to by stihali s prehledem vsichni!!! :o)))


Jméno: Sylva   Rakovska@secunet.cz - June 22 2000 at 14:55:50
 
Komentář: Roji nejvic k smichu jsou tu clanky od Tebe. I kdyz jak Te clovek poznava, jsou hlavne k placi. Nevim proc by se hokej mel prizpusobovat novinam a CRo a ne vetsine fanousku co chodi na stadion.Ty co chtej mit aktualni vysledky druhy den ve svem vydani, musi pro to holt neco udelat. Bude tu konkurecni boj kdo tam ty aktualni vysledky mit bude a kdo ne. Lidi co si je chteji zjistit, najdou zpusob jak se k nim dostat. A ze lidi budou utikat z hokeje, aby stihli autobusy a vlaky? Chtela bych znat procento fanousku, co pravidelne jezdi na hokej z dalky a maji tyto problemy jak se dostat tam ci tam. Urcite to neni vetsina, neni to ani polovina a stezi to neni ani ctvrtina. V takovychto pripadech se snad hledi na vetsinu a ne mensinu. Prodlouzeni muze v cloveku zanechat akorat lepsi pocit ze hry. V kolika zapasech kde je ve pulce treti tretiny nerozhodny stav tym utoci? Oba vetsinou uz hlidaji aspon ten bod a divak mohl jit klidne domu, protoze to byl dosti nezazivny hokej, takhle si tech 10 minut protrpi a ceka ho prodlouzeni, kde tym bude bojovat o dalsi bod navic do tabulky. Kdyz uz tu padlo srovnani s NHL, ze to tam delalo ci nedelalo dobrotu, proc si taky nevsimnete, ze tam hokeje zacinaji v osm vecer a divaci chodi v hojnem poctu? V play-off maji prodlouzeni ne 10 minut ne 15 minut ale nastavuji dokud nepadne gol. Muze to klidne trvat dva dny a nikdo tam neprotestuje, ze mu neco ujede, nevyspi se druhy den do prace apod. Proste je to jiny pristup. U nas se porad hleda negativa toho ci onoho. A zacatky utkani? Musim s Raulem souhlasit, zaznel tu nazor, ze Praha musi mit vzdy nejakou vyjimku. Zapasy tady zacinaji pozdeji. Zacatky zapasu se odvijeji od toho, aby co nejvice divaku dorazilo na stadion. A Praha od zbytku republiky ma asi trochu jinou pracovni moralku. Nezacina pracovni doba v sedm a nekonci ve ctyri, takze do peti na stadionu v pohode. Proste je zvykem tu zacinat pozdeji a tudiz, pak stihat patou odpoledni je nemozne. Ta sesta pro mnoho lidi take. Nevim jak to chodi na Slavii, ale na Spartu dochazi jeste polovina lidi v prubehu prvni tretiny a o ten zacatek proste prijde. a to vam nevadi? Sedma vecerni by byla mnohem optimalnejsi. A Roji Tvoje narazeni na APK nechapu. Vadi Ti, ze jdou s dobou? Ze se snazi drzet krok s jinymi hokejovymi velmocemi? Doba je proste takova. Ac rad ci nerad, musis pripustit, ze IIHL se snazi co nejvice se priblizit NHL, kdyz oni zavedou nejaka pravidla tak se zvazuji i pro Evropu. Vsichni se snazi udelat MAXIMUM pro to, aby upoutali fanousky a ne pravy opak jak si myslis ty ... Opravdu nevidim jedine negativum na tom, ze se bude hrat o tri body a ne o dva. A ze by se treneri a mistri sveta smali, ze tituly ziskalo APK? Muzu se zeptat, kdo tem mistrum sveta dava v nasi republice zazemi? Kdo se tu o ne stara? Samozrejme na lede hraji oni sami za sebe a reprezentuji, ale nejsou to jednotlivci, je to cely svaz a tim padem i to tak Tebou nenavidene APK.


Jméno: Raul    - June 22 2000 at 15:16:50
 
Komentář: Tak decka zastante se tatky rychle o)))


Jméno: Sylva  Rakovska@secunet.cz - June 22 2000 at 15:22:14
 
Komentář: Samozrejme jsem myslela IIHF a ne IIHL ....


Jméno: Zuz  zuz.vse@atlas.cz - June 22 2000 at 15:43:03
 
Komentář: Nekteri pisou clanky na hlavni stranku, nekteri na ohlasy:). Tatky uz se nezastavam, je dost velky, aby se zastal sam :) S tou Prahou je to pravda. Jak mi vysvetlil Jake.m, Prazane do peti hodin pracuji, od sesti jdou na hokej, ktery klidne muze byt do deviti, protoze pak Prazane nemusi jit dojit ovce, kravy a kozy jako na Ukrajine :))) Ohromna sranda!! :)))Prosim vas, neberte to nikdo vazne a osobne, hlavne "Sylvo":))) Fani, jediny skutecny zpevak ve Vsetine byl pan Neliba :))) Za nim v tesnem zavesu je Ceman, ale na pana Nelibu nema!!! :))))


Jméno: ada    - June 22 2000 at 17:08:13
 
Komentář: ad sylva rakovska: Mas v clanku vecnou chybu: V USA a Kanade nezacinaji zapasy v osm vecer, ale driv a ted nechci resit, jestli o deset minut nebo o deset let. Kdo chce, zjisti si, v kolik tam zapasy zacinaji. :-) Ale o to me neslo... Proc proboha pises takovyhle clanek na OHLASY a ne na HLAVNI STRANKU???? To jsem nechapal, nechapu a NIKDY nepochopim (i kdyz nikdy nerikam nikdy). Byl by to krasny clanek a nazor, kdyby ses (stejne jako mnozi jini) vystrihala osocovani jinych osob. Pises tam spoustu zajimavych a pravdivych veci.. Jsme VSICHNI HOKEJOVI FANOUSCI, nekdo je nekomu sympatickej, nekdo ne. Kdyz Te nekdo neni sympatickej, prekousni to a TOLERUJ ho. NENAVIDIM NENAVIST! :-) Asi si tu praci s tim napsanim clanku z Vasich clanku na Ohlasech dam ja. Dovolite mi to? (byla by to spis sranda... snad by se nikdo na me neurazil...). Co? Jste za? Jinak ta okurkova sezona se pekne rozjizdi.... To je lepsi nez behem yakladni casti...


Jméno: Roj    - June 22 2000 at 17:33:16
 
Komentář: Tady dochazi k zasadnimu nepochopeni
Prazaci si totiz myslej, ze jde o fanousky souperova klubu! :-))) Jde o fanousky mistni, kteri se rekrutujou z okolnich mestecek a vesnicek. Napriklad v Jihlave chodi na hokej dobra polovina techhle prespolnaku, nekteri az z HavlBrodu! Podobne do Pardubic jezdeji lidi az z Litomysle a Opocna. A o tyhle lidi jde!
Prazaci samozrejme netusi, ze novinove vydani ve Spindlu a v Praze je uplne jine, ze do vzdalenych koncin se noviny tisknou o par hodin driv, nez do Prahy. Prazaci proste maji patent na rozum :-)
Omlouvam se Prazakum, kteri jsou in, jako napr albi :-) Srovnavat cesky zivotni styl s Amerikou snad muze jen omezenec, ktery nedojel ani do Kladna :-)
Taky by se mi libilo, kdyby se vsechno v tomhle state prizpusobilo hokeji. Jizdni rady, vysilaci schema radii, uzaverky novin, statni svatky, doba zapadu slunce, prumerne platy, dalnicni sit.. Ale takovy blazen, abych si myslel, ze ten zazrak se pristi rok opravdu stane, to Raule opravdu nejsu :-)))



Jméno: Roj    - June 22 2000 at 08:03:36
 
Komentář: Jeste na thema nova pravidla :-)
BičkuJe hezké, že veris, ze CRo se prizpusobi zmene a bude vysilat hokej i po 20 hodine, ale tvoje vira budiz mnou pojmenovana jako naivni :-) Fotbal je u nas medialne mnohem vice prosazovany sport, ale od te doby, co se rozsynchronisovali zacatky zapasu, CRo kasle na ty zapasy, ktere jdou jindy, nez odpovida vysilacimu casu. A ze v nekterych novinach distribuovanych dal od Prahy obcas nestihli vysledek hokejoveho zapasu, ktery skoncil pozdeji, nez ostatni, se stavalo odjakziva. Holt nebydlis v Jihlave :-) Ze by se letos kompletne zmenila technologie vsech novin?
Optimismus = nedostatek objektivnich informaci! :-))
Sice nikdo neuvedl zadny argument proti trem bodum, stejne tak nikdo neuvedl argument pro tri body.... podle me je to zmena pro zmenu,
Na zacatku lonske saisony NHL povidal i Dominik Hasek, ze system, kdy se v kazdem zapase nerozda stejny pocet bodu, neni uplne spravedlivy a muze vest ke spekulativnim vysledkum. To i v Americe! Su moc zvedavej, co to udela v bananovem Cesku.. :-)



Jméno: Matko    - June 22 2000 at 08:55:55
 
Komentář: No u nas uz tieto pravidla o ktorych sa u vas len rozhoduje su zavedene a jediny kto sa tomu tesi je slovanisticke vedenie ... inak su fanusikovia smutny ... no ja neviem co si mam o tom mysliet


Jméno: ada    - June 22 2000 at 09:14:38
 
Komentář: Muj nazor je takovy, ze kdyz neco funguje, neni treba to bourat. Mame na hokejovych stadionech velke navstevy, v Americe zajem o hokej upadal, proto museli udelat nejake zmeny. My zadne zmeny delat nemusime. Mozna ve fotbale. Tam bych navrhoval (alespon v Plzni) zmensit hriste, aby se divaci na stadionu nebali, zvysit ploty kolem stadionu, aby se tak dlouho nehledaly zakopnute mice, hrat s barevnym kopacakem, aby se bylo aspon trochu na co koukat a o prestavce misto planych kecu naseho "moderatora" o tom, jak je Viktorka dobra, nejakou poradnou "AKCI". V hokeji nic takoveho neni treba a menit veci jen proto, ze jsme mistri sveta a ze si to muzeme dovolit, ponevadz patrime k hybnym silam evropskeho hokeje, jak to vyklada APK, je hloupost na enpluspatou. O Asociaci Profesionalnich Klubu nemam valneho mineni, ale pocity v dobe penez nikoho nezajimaji. Hokeji budu fandit dal, nikde neni vsechno dokonaly. Staci mrknout na Chvalovskeho a Macha. Byl bych napsal nejaky souvisly clanek o tom, ale ted nestiham. Mozna by se z nasich Ohlasu o tom dal zkompilovat celkem slusny clanek. Nedate si s tim nekdo praci?


Jméno: Fantom ze stadionu    - June 23 2000 at 15:01:55
 
Komentář: Jsem pro podstatne radikalnejsi reseni. Osobne bych presunul zacatky utnani na dobu kolem cca 7:30 .. a to ze zcela prosteho duvodu. Nejlepsi autobusove a vlakove spojeni je v rannich hodinach .. lide jezdi do prace, deti jezdi do skol. I konec zapasu,( a to i vcetne pripadneho prodlouzeni ), pripada na dobu, kdy se i Pepicek, (ktery rano misto skoly, zvolil radeji drby Slavie - Sparta), dostane bez problemu do sve rodne Horni Dolni. Osobne se domnivam, ze i spoustu manezeru, reditelu, namestku, ministru, ale treba i nezamestnanych, (samozrejme zde by musela byt cena vstupenky dotovana ministerstvem prace a socialnich veci), proste vsech kteri nejsou nepostradatelny pro nase hospodarstvi, tak ti vsichni by si urcite nasli cestu na hokejove stadiony i v tuto, pro Vas jiste sokujici dobu. Jsem stoprocente presvedcen, ze i notoricti ulejvaci, ( at jiz skolou povinni, nebo ti, kteri stravi osm hodin uschovani ve skladu hutniho materialu, za hromadou uslechtile oceli cekajic na na osvobozujici konec pracovni doby ), by jiste privitali moznost travit takto usetreny cas na stadionech. A co vic ... ucitele telesne vychovy by v ramci teoreticke pripravy, vodili na stadiony sve zaky a nasteva techto stadionu by se konec koncu mohla mohla zakotvit i jako povinna. Dalsi skwela vyhoda spociva v privalu zamestnancu, kteri pracuji na odpoledni smeny. Vstanou o neco drive, vyrazi na stadiony a odtud rovnou do zamestnani ......


Jméno: ada    - June 23 2000 at 15:18:51
 
Komentář: Mam nekdy pocit, ze nekteri z nas PROGRAMOVE kritizuji nazory nekterych za kazdou cenu. Vite, ja pracuju v laborce se ctyrma rozvedenyma zenskyma. Jedna prave prohlasila, ze se odchazi divat na Star Trek. Podivil jsem se tomu a ona mi rekla, ze je to lepsi nez mit doma muzskyho... Kdyz neco zkazim, maj furt na me reci, ze zensky by se to nestalo, ale VYCHAZIME SPOLU. Tady nekteri lide delaji JENOM PODRAZY, SVINARNY a chovaj se jak TELATA. Vubec nejde o hokej a o nejaky banalni prodlouzeni... Ale o to, aby ten druhej vypadal jako debil. Hnusi se mi to. Ted jeste dve fakticky poznamky: Radisi, byl jsem rok v juesej, moc jsem se tam toho nenaucil, ale kdy zacinaji hokeje jsem si vsiml. Krome toho, ze je to podle me jedno, ponevadz tam stejne vsichni jezdi karama a verejna doprava tam po hokeji nehraje zadnou ulohu (proto jsem vubec nepokladal za dulezite o tom mluvit), mas s temi zacatky pravdu. Zapasy tam opravdu zacinaji nejpozdeji v 19:30. Nakousl-li jsi tuto debatu, pak Te mohu doplnit, ze uz zacinal zapas i v 10:30 rano. Bylo to na Den Dikuvzdani a hral doma Boston. Finale a play-off jsem vubec neuvazoval. Myslel jsem, ze se zmena ohledne prodlouzeni tykala jen zapasu zakladni casti. Ale tato debata ohledne zacatku zapasu v USA je podle me mnohem mene dulezita nez podobna debata, ktera by se tykala zacatku zapasu v BELORUSKU, kde je mimochodem, jak mi napsal jeden "penfriend' situace jeste MNOHEM horsi. A to se hraje O DVA BODY a BEZ PRODLOUZENI! Druha poznamka je ke Slovakum: To co predvadi nektery lidi na iksku a budu konkretni, jinak totiz tahle debata nema cenu (napr. Philak - neznam Te a zadna zast, ale co je moc, to je moc), je ostuda. Stydim se za tyhle postoje a doufam, ze uz takovy nebudeme. OD TEDKA!


Jméno: w.g.    - June 23 2000 at 16:15:52
 
Komentář: Ja jen proc se vsichni porad bavi kolem zacatku zapasu ?? neni vam to jedno..nejsme nahodou OHF a gdo zapomel co je to OHF jsou to OPRAVDOVI hokejovi fanousci...to slovo OPRAVDOVI mluvi za vse...opravdoveho hokejoveho fanouska nezastavi cas ..pocasi....proste nic.....


Jméno: w.g.    - June 23 2000 at 16:34:31
 
Komentář: Jo totez plati i bodech ....nejse hokejovi fanousci pro TU HRU ne proto za jake se to hraje body ....si asi nevzpominate ale pred nejkaymi lety se nehralo Playoffs nebyla NHL nebylo zakazane uvolneni stejne jako dneska ...dokonce se piskal i ofsajd na cervene..to jsou veci co a dnes nikdo si an to nevzpomene ....driv bylo i MS s 8 ucastniky....Byli jsme Ceskoslovensko....byl SSSR proste zivot de dal prinasi zmeny proc nad nima polemizovat CAS UKAZE k cemu jsou.


Jméno: w.g.    - June 23 2000 at 16:34:48
 
Komentář: Jo totez plati i bodech ....nejsme hokejovi fanousci pro TU HRU ne proto za jake se to hraje body ....si asi nevzpominate ale pred nejkaymi lety se nehralo Playoffs nebyla NHL nebylo zakazane uvolneni stejne jako dneska ...dokonce se piskal i ofsajd na cervene..to jsou veci co a dnes nikdo si an to nevzpomene ....driv bylo i MS s 8 ucastniky....Byli jsme Ceskoslovensko....byl SSSR proste zivot de dal prinasi zmeny proc nad nima polemizovat CAS UKAZE k cemu jsou.


Jméno: ada    - June 23 2000 at 16:40:39
 
Komentář: Ve Finsku a ve Svedsku se hraje hokej v sobotu a v nedeli... Co vy NATO? Opravdoveho fanouska opravdu nezastavi nic. Ani blazna nic nezastavi :-)


Jméno: Rado  rado@centrum.cz - June 23 2000 at 16:59:42
 
Komentář: Proboha, Vas jeste ta debata O NICEM (o nicem ve smyslu, ze to STEJNE NEOVLIVNITE) nepresla ? asi by Vam meli pridat prace, akorat se stvete proti SOBE. Souhlasim S WEGACEM, ze OHAEFAKA nerozladi nic..... asi nekteri z nas nejsou OHAEFACI ........ :-((


Jméno: jerry    - June 24 2000 at 06:41:40
 
Komentář: mishanek:>oni tam mivali pred vice nez 7 lety v neinternetove dobe ,tabulky NHL konktretni kluby,co dneska najdes na netu,tak sem to kupoval,jinak nevim proc zkrachoval,prece v zemi kde je takove zajem o hokej a o ctivo o nem..,??..vychazi vubec tydenik mapujici velmi detailne deni v nasi extralize?..jako ne aktualni ale zajimavosti ,rozhovory ,analyzy atd..?..sak ty vis.what i mean


Jméno: SID    - June 24 2000 at 08:55:40
 
Komentář: Ja myslim ze celej problem je v tom, ze v tyhle zemi lidi malo HULEJ :-)


Jméno: Albi  albireo77@hotmail.com - June 24 2000 at 18:19:07
 
Komentář: Reakce na Biga: Ano, novináři si najdou způsob, jak informovat o hokeji. Protože musí. Vzniknou komplikace s tiskárnama, s distribucí, úroveň článků bude čím dál tím horší. Zkus si někdy koupit nějaké regionální noviny, a až tam o hokeji nic nenajdeš, zeptej se v redakci, proč tam nic není. Řeknou ti, že o pár minut nestihli uzávěrku. Vím, o čem mluvím. Rozhlas musí přizpůsobit své vysílací schéma posluchačům. Dobrá. Právě to se děje, takže pořad S mikrofonem za hokejem prostě NEMÁME ŠANCI přetáhnout přes osmou hodinou. Protože nás poslouchají i menšiny, Romové, křesťani... A všichni chtějí svoje informace. A že se nesníží počet diváků na stadionech vzhledem k horší dostupnosti zimáků? Nezlob se na mě, ale je vidět, že jsi Pražák, který má navíc k dispozici auto. Bydlet někde v relativní blízkosti Extraligového zimáku a být odkázán na jízdní řády, mluvil bys jinak. Taky vím o čem mluvím. Nehledě na to, že dost podstatnou část diváků tvoří mladí: a jejich rodičům nebude jedno, jestli přijedou domů v deset, nebo budou muset čekat na vlak do dvou do rána. Tolik k prodloužení. A teď ke tříbodovému zisku za výhru: v čem si myslíš, že to bude lepší? Domníváš se, že kvůli jednomu bodu navíc se všichni budou tlačit dopředu, že budou útočit a že jejich motivací v zápasech budou TŘI BODY???? Nebude to třeba tak, že pět minut před koncem zápasu to za stavu 2:2 oba týmy zabetonují, protože KDYBY NÁHODOU DAL GÓL SOUPEŘ, uteče nám v tabulce O TŘI BODY??? Pokud udržíme remízu, ztratíme na něj maximálně bod... A to bude zejména v zápasech venku super... Podívej se i na druhou stranu tříbodového zisku, tahle je přímo z hlavy několika Extraligových hokejistů. Navíc v prodloužení už mají oba týmy v podstatě své jisté, takže možná hrozí i to, že se bude bezhlavě útočit. Ano, skutečně říkám HROZÍ to. Jestli se chceš podívat na bezhlavý hokej, jdi na kluky, co hrajou za žáčky a co jim je třeba šest let. Pak se už hokejisti učí TAKTIKU, která je nedílnou součástí hokeje. HURÁ HOKEJ navíc našim barvám NIKDY úspěchy nepřinášel. Navíc - proč musíme pořád ve všem kopírovat Kanadu? Pokud už chtějí hrát hokej do rozhodnutí, navrhuju penalty: jsou divácky zajímavější, a podstatně spravedlivější. Takhle se podstatně zvyšuje riziko, že rozdíly v tabulce budou dány ani ne tak hokejovou kvalitou, ale štěstím. A souhlasím s Rojem i v tom, že remízy NEBYLY problémem našeho hokeje. A podíváš-li se na statistiky, ani s průměrným počtem gólů na zápas jsme na tom z kvalitních Evropských soutěží byli nejlíp. Proč se tedy mění něco, co funguje? A co funguje navíc tak, že chodí víc lidí, než na (pochybný) sport číslo jedna fotbal? Co funguje tak, že to vychovalo nejúspěšnější generaci hokejistů v naší historii? CO NA TOM BYLO TAK ŠPATNÉHO????


Jméno: ada    - June 24 2000 at 19:31:45
 
Komentář: Pripominam slova clena disciplinarni komise Vladimira Ruzicky ze dne 19. 5. 2000: O zavedeni novych pravidel rika: "Povazuji to za spravny krok. JSME HOKEJOVA VELMOC, A TA SI ZASLOUZI URCITE PRESTAVBY. HLAVNI VSAK JE, ZE ZMENA PROSPEJE DIVAKUM, PROTOZE PRAVE O TY BY NAM MELO VSEM JIT NEJVICE." Jak to byl dobry hokejista, tak s nim nesouhlasim. Jinak, 1. CP liga mela vic rozumu. Tam nechali pravidla bejt. Tady v ty republice ale napodobujou vsichni Ameriku. Uz trebas jen v te propagande proti Rusku, obdivu k zapadnimu zpusobu zivota. Tahle republika se rozprodava do ciziny. Je to smutny, ale nekdy mam pocit, ze my Cesi neumime byt sami sebou. Ani v tom hokeji.


Jméno: xRadis    - June 24 2000 at 22:39:20
 
Komentář: hlavne aby nam nekdo nevytuneloval OHF :)))
jeste reakce na ostatni ohlasy... wegaci nemels na mysli nahodou tu TIMKOVU sanci pred koncem?... ale to je detail... jinak jsem z petera taky moc smutnej.. :(((
albi, fakt je absolutne vyloucene, aby se zacatek zprav dva dny v tydnu posunul z 20-00 na 20-05 nebo 20-15 (je to "kulatejsi")???? a k tomu prodlouzeni... utocny hokej kde se neklade velky duraz na defenzivu je prece divacky atraktivni, ne? plneni taktiky "vychazet ze zabezpecene obrany a hlavne neudelat chybu" si lidi uzijou az az. a co je lepsi, odchazet ze stadionu se smisenymi pocity, ze poslednich par minut zapasu (bez prodlouzeni) tymy hraly maximalne opatrne aby nahodou neinkasovali, nebo odchazet ze stadionu se zazitkem z utocneho hokeje v nekolika minutach prodlouzeni? ale stejne uz je to rozhodnuty, takze jaxe rika... muzeme se nad tim pozastavit, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co s tim muzeme delat...



Jméno: roj    - June 24 2000 at 23:57:53
 
Komentář: Poporade.
Albi, neni pravda, ze vsichni kopirujou Kanadu. Nasi treneri a hraci, skutecni strujci nasich uspechu, maji vlastni rozum a diky tomu jsou nejlepsi na svete!
Zcela jina kapitola jsou nasi funkcionari. Je to takova zvlastni sorta lidi, rozdelil bych ji na 3 (tri!) skupiny.
  • Zaslouzili. Tato skupina 10(deset!) let po revoluci vymira. Prikladem je vedeni Dukly Jihlava, nejsou schopni obstat v konkurenci, dostali se tam za zasluhy, o rizeni a ekonomice nemaji ani paru
  • Tunelari a jejich nohsledi. Po listopadu 89 zde nebyl jediny realny podnikatel. Vinou nasich deravych zakonu (a dalsich okolnosti) se k penezum dostali podvodnici, nekteri si sve ego posiluji tim, ze z nakradenych penez cast venuji na hokej. Paradoxne hlavne diky temto lidem hokej ekonomicky jakz takz funguje. Nemam je rad a serou me, protoze chci, aby se posilila posledni skupina
  • Poctivi podnikatele a chytri reditele a manazeri. Je jich jako safranu a bohuzel jsem zadneho neobjevil, o kom bych to mohl napsat. Ale su blazen a verim, ze jednou prijdou.
xR kdysi jsem si chtel zalozit vlastni radio a muzu potvrdit Albiho slova, ze S Mikrofonem za hokejem se asi v zadnem pripade neda prodlouzit. :-(
Vesele, je, ze se tady lidi hadaji kvuli zacatkum zapasu, ale ve skutecnosti jde o jeho delku Ja mam taky rad hokej a muzu ho mit treba 12 hodin denne, ale prumernej clovek ma rad spad, neprotahovani a jasne definovany zacatek a konec. To je taky jedna z pricin, proc je fotbal uspesnejsi, nez hokej. Jde nam o hokej, nebo o vlastni zajem? :-)



Jméno: Albi  albireo77@hotmail.com - June 25 2000 at 00:05:02
 
Komentář: XRADIS: To je právě ono... Bavil jsem se s pár hokejistama na tohle téma... Bude-li stav pár minut před koncem nerozhodný, většinou to ZAZDÍ, místo toho, aby útočili... Důvod? Jednoduchý. Hraješ s potencionálním soupeřem v boji o play-off (sestup), je důležitý každý bod. Co uděláš? Otevřeš hru, aby Ti soupeř dal do odkryté obrany gól, vyhrál a v tabulce získal o tři body víc než Ty, nebo to zazdíš, aby bodový rozdíl po důležitém zápase byl maximálně bod? Znova opakuju, tohle není můj názor, tohle je hlas přímo z tábora Extraligových hokejistů. Bude-li to řekněme po dvou třetinách nerozhodně, bude třetí třetina k nekoukání. A v případě zápasů týmů ze spodku tabulky, kdy jde opravdu o každý bod, se bude hrát dozadu od první minuty. Tohle mi potvrdili dva hráči Havířova a jeden z Kladna...


Jméno: w.g.    - June 25 2000 at 00:16:59
 
Komentář: hmm a proc jak bylo euro a zaps skoncil v 22.50 a rano bylo vse v novinach..aj beru ze to je vrchoma akce..ale je prece jenom rozdil 22.50 v Beneluxu a 21.00 v Cechach ne ?


Jméno: albi    - June 25 2000 at 00:25:45
 
Komentář: W.G.: No jo, ale KDE v novinách? V Praze, Brně, Ostravě... A konec. Dojeď si do Jihlavy, Žďáru nad Sázavou, Mikulova, Hodonína... Co tam najdeš? NIC.


Jméno: w.g.    - June 25 2000 at 00:36:25
 
Komentář: ALbi no jo vlastne ja uz zapomel ze je to tak....vlastne kdyz jedu domu a koupim si na cestu sport tak se pak s 50 procent podoba tomu co si u nas koupim dalsi den.


Jméno: Matko    - June 25 2000 at 06:58:12
 
Komentář: Albi: No stale ste na tom lepsie ako my :-)))

 


Zpátky na CHATy

Na stránku ZF...
Na úvod OHF...