O brutalitě...

Mishanek - pro Ostravaky!!!!!!!!!!(1998-11-30 - 01.02.45)
Tak jsem byl v patek na zapase VIT-OPA. Preplnenou tramvajkou sem se doplazil na stadion (celkem pekny, ale chybel mi ten opavsky bordel), koupil listek a sel si sednou za jednu z branek (musim uznat, ze vyhled trochu lepsi nez v Opave). Nechci zde komantovat vykony hracu ci rozhodcich (hraci nic moc a rozhodi sem nezaregistoval, takze asi dobry), ale chci vam sdelit muj zazitek s ostravskymi "fanousky". V prubehu prvni tretiny jsem (pozdeji se ukazalo ze neprozretelne) vytahl moji milovanou cerveno cernou vlajku a zalozil tak opavsky "kotel" (no, bylo nas asi osm). Ovsem na zacatku druhe tretiny se k nam zacala priblizovat ctverice nebezpecne vyhlizejicich typku v ostravskych dresech a salach.
Nejprve se zacali bavit vcelku slusne s mym kamosem o opavskych hospodach a klubech (a vubec jim nevadilo, ze ho to vubec nezajimalo), ovsem nenapadne se zminovali i o me vlajce (kterou jsem duchpritome strcil pod bundu). Nasi duveru si chteli ziskat recma o hnusnych banikovskych fanouscich, kteri na hokej nechodi (to bych chtel videt), a ze oni jsou pravi hokejovi fans.
Po deseti minutach,kdy mel muj kamos z hokeje uplne hovno, se premistili ke me, a zacli me zvat na pivo. Slusne sem jim odpovedel, ze jsem tu na hokej a ne na pivo a ze dekuju za pozvani, snad priste. Ovsem oni samozrejme neprestali. Tak sem jim rekl na rovinu, ze vlajku jim nedam, at si ju vezmou nekomu jinemu (no je pravda, ze ta moje tam byla jedina). Oni ze prej se me nebudou ptat, ze to je jejich vec. Tak sem se jednoho zeptal, jestli by mi nedal tu salu, co ma na krku. Samozrejme nesouhlasil :-). Tak sem jim udelal dobrou nabidku, totiz ze jim vlajku prodam za petikilo. A on ze pry mi jeste bude davat penize ne ? Ze proste jim ju dam a hotovo. Ale ja byl rozhodnutej ji zachranit (ted se mi to mluvi, ale trepal sem se pekelne). Uzuz se blizil konec druhe tretiny, tak sem musel honem vymyslet, co udelam.
Po klaksonu, kdy mi sdelili posledni pozvani na pivo, ze uz neni hokej tak at jdu, jsem vlajku bledkove vystrcil zpoza bundy, vyuzil moment prekvapeni, a vrazil ji holce o dve rady nize, o niz sem vedel,ze je z opavy. Gagsteri byli zrejme prekvapeni, koukali co si to ten opavsky drzoun dovoluje. Tak jsem jim rekl, at pozvou na pivo tu holku (jeste ze tam byla s trema klukama). A oni ze prej holky nebijou....no comment....Tak jsem se rozhodl zachranit spasnym utekem ven ze stadionu....
Ve treti tretine uz neprisli, bez vlajky sem byl asi bezcenny, ale do dneska nevim, kde je moje vlajka, jestli se neco nestalo tem lidem, co jsem ji jim dal a vubec........ Vsechno me to dost nasralo, proto tady pisu tenhle roman. JAK JE VUBEC MOZNE ZE V OSTRAVE SI CLOVEK NEMUZE ANI SLUSNE FANDIT SVEMU TYMU ????? (a to ani nemluvim o tom, jak se ty ostravske svine chovaji u nas)......................je mi z toho smutno.........ale priste si vlakju do Ostravy zase vemu !!!!! (tedy jestli ji jeste nekdy uvidim)...............protoze nechci byt sprosty tak >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
NEMAM RAD OSTRAVSKE FANOUSKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VZKAZUJI VAM
VZDYCKY SI BUDU BRAT DO OSTRAVY VLAJKU A DRES, PROTOZE JE TO MOJE PRAVO A ZADNA OSTRAVSKA SVINE MI HONEBUDE UPIRAT!!!!!!!!
.....................mate-li podobnou zkusenost s ostravskymi fans, nebo mate-li jiny nazor, podelte se s nim.....dekuji za pozornost :-))) 


Benedikt - for Mishanek(1998-11-30 - 07.11.05)
Ostravsti fans jsou presne tak "mirumilovni", jak pises, ba i vic. Ja jsem se chte nechte pred ctyrmi roky popral taky s Ostravaky. Byla to ferovka se vsim vsudy. Jich bylo pet a my dva. Vystartovali do brachy, tak jsem se ho samozrejme jako starsi zastal, no a oni me prohodili vylohou. Do dneska mam na leve tvari jizvu. Takze tolik ke slusnakum z Ostravy. Mezi nama, vetsi hovada neznam a je jedno, jestli jsou od hokeje ci fotbalu. Takove by vubec nemeli poustet na stadiony a hned je pozavirat. Nejdriv do chladku a potom nekam do blazince, protoze to jsou podle me lide silne neruseni. 
VITEK - pro MISHANEK(1998-11-30 - 10.16.29)

A ja jsem si říkal, že je divné, že v Ostravě v pátek nebyla jediná opavská vlajka :-))..... ale jinak jsem byl na hokeji v Opavě a taky Třinci, a tak agresivní ostravské " zájezdy " v Ostravě neuvidíš !! Ti co se chtějí rvát holt jezdí tam, kde na ně není v hledišti tak vidět ....a řvou pořád stejně : něco o nějakém Baníku :-((( Ale zkus si takovou vlajku roztáhnout třeba na Spartě.......Já jsem v Ostravě žádné rvačky neviděl ani nepamatuju. Tak si z toho nic nedělej, třeba ti tu vlajku ta holka vrátí, a když nepřijde s těmi třemi kamarády, tak .............:-))))) 
PAFKA - FO VITEK(1998-11-30 - 12.08.20)

Nevim, jak casto a kdy naposledy jsi byl na hokeji na Sparte, ale ja jsem nikdy v posledni dobe nevidel, ze by Spartani nekoho napadli. Pokazdy tam jsou fandove z ostatnich klubu i s vlajkama a vsim moznym a je to v pohode. Problem je, kdyz zacnou zpivat oblibene Spartaa bu. Kdyz se to zpiva jinde na stadionech to je vec jina. Ale kdyz se to zpiva doma, tak ti muzu rict, ze sem taky pekne vytocenej. Takze si dovedu predstavit, co asi cejtej ty mlady pubertaci, ktery se neumej ovladnout. 
Mishanek - VITEK & vsichni(1998-11-30 - 12.16.28)

Vitku, je mi jasne, ze se te dotkne moje averze vuci ostravakum. Ale v ostrave jsem videl uz vicero rvacek (prevazne po zapasech BAN-OPA). to nic. rikas ze opavaci rozbijeli vcera tramvaje. je to mozne. ale vloni ostravaci u nas rozbili nekolik aut, vyloh a ctyri policajti to odnesli par dny ve spitale. to je jedno, hovada jsou vsude. ALE> NEVIM proc nemaji domaci a hostujici fanousci oddeleny prostor, jako je to i na hnusnem opavskem zimaku.... Anebo na Bazalech, kde museli po zkusenostech postavit trimetrove ploty, aby do nich zavreli ostravskou zver (vim ze to nejste vsichni). Takove mrize jsem videl jenom na sparte.....stejne hovada.... ALE ME SLO O TO, ZE ME BUDE NEJAKY HAJZL OTRAVOVATJEN PROTO, ZE MAM VLAJKU KTERA SE MU LIBI (NEBO NELIBI) Stejne to bylo i se zlutomodrym dresem na Bazalech. A to vubec nemluvim o tech polskych svinich, co se k nam jezdi porvat, nechapu, ze je tam vubec pousti. Ale jsem rad , ze pridavate svoje nazory.:-)) Vitku, promin, jestli se te to dotklo, ale stalo se ti nekdy neco v opave???? Jestli jo, tak se podel se zazitkem............dekuji za pozornost......:-)) 
MISHANEK - jeste jednou...(1998-11-30 - 12.24.19)

ven na fotbal a hokej jezdim od svych trinacti let, ale bal sem se zatim jenom v Ostrave..............................
VITEK - (1998-11-30 - 13.03.48)

MISHANKU , JA NA FOTBAL NECHODIM !!!! A to asi taky pravě proto, že ta zvěř, jak si je správně nazval, touží po obecenstvu mnohem víc, než samotní fotbalisti. Ale na hokeji jsou zcela výjimečně. Všiml sis, kolik je na hokeji v Ostravě i malých dětí ?? To je, myslím, v Opavě, ale i jinde, téměř vyloučeno !! Myslím, že zcela neprávem spojuješ vítkovický hokej a baníkovský fotbal . Zkus vytáhnout vlajku jinde, tam by tě možná na pivo ani nikdo nezval ...! 
Roj - OHF@usa.net(1998-11-30 - 13.07.20)

Musim Pafkovi potvrdit, ze se mi na Sparte na hokeji nikdy z Duklackou šálou nic nestalo! A dokonce jsem občas i zafandil! :-) 
Mishanek - vitkovi(1998-11-30 - 13.14.26)

To je blby ze na fotbal nechodis a zaroven te lituju a zaroven se ti ani nedivim ze nechodis, ja bych v ostrave taky chodil snad jen na NH Ostrava..... Vlajku sem vytahl v Trinci, ve Zline, v Havirove - tj (hokej) + nepocitane fotbalovych stadionu, a nikde jsem nemel problemy.... ale asi ma pravdu, banik a vitkovice je o necem trochu jinem, i kdyz si myslim, ze ti ctyri, co mi chteli to vlajku vzit, se radi predvedou i na baniku...... Jo a v Opave chodi maly deti na hokej taky a minule jsem na OPA-VIT dokonce vzal i svoji holku, protoze v opave proste nemam strach...... ale do ostravy bych ji nikdy nevzal, a to ani na hokej...... Je mozne ze to spojuju nepravem, ale mam proste podobne zazitky z vitkovic i baniku, takze to nelze vnimat oddelene.............. 
Benedikt - for Vitek(1998-11-30 - 13.23.12)

Ani ja jsem Te nechtel nastvat. Ale co se stalo, bohuzel.... Kazdopadne, stejne jako Mishanek mam spatne zkusenosti pouze s Ostravou, jo a jeste jednou v Opave, kdyz se pro zmenu opavska hovada bili se stejnymi hovady ze Znojma, ktere neunesly tihu prohry v barazi 4:3. Tam taky tekla krev. A bylo ji na litry, ze jsem takovy detailista. Jo, a jen tak ze srandy. Kolik bylo opavskych fans vcera na Baniku a kdo vyvolaval konflikty ? Ptam se pouze ze zvedavosti. 
W.G. for Benedikt - (1998-11-30 - 13.25.44)

no par jich tak bylo 100 v sektoru, dalsi stovky po stadione............konflikty ? zadne :-))))))) 

Ing. Jan Czempiel - bkcze@fce.vutbr.cz(1998-11-30 - 15.08.26)
Ukažme těm blbcům z fotbalových stadionů, že jsme chytřejší, a přestaňme se na hokeji mlátit (až na sparťany, do nich tvrdě všude)!!! 
W.G. - Ostrava(1998-11-30 - 15.58.20)

Mishanek v Ostrave na hokeji jsem videl bitku jenom jednou ( jestli se to da nazvat bitkou ) A to byl zapas Vit - Fse ktery se nodohral a vinou Fsetinskych fanousku, protoze hodili pivni flasku na led. No a co na to Vitkovicti fanousci, obstoupili je a polili pivem...to je nejvetsi incident ktery jsem videl nebo o kterem slysel , ktery se stal ve Vitkovicich. Pravda je ta ze by to vypadalo jinak kdyby na hokej prisli Banikovci (to bys asi dneska tady nepsal ) . Staci se podivat jak kdysi ( tusim loni ) nabehli banikovci ve zline v deseti lidech na zlinsky kotel a ti se rozprchni i kdyz jich bylo tak 10 krat tolik. Tehdy byli Vitkovicti fanousci uplne jinde a teto akce se neucasnili. A psat co delali Banikovci v Opave je taky liche ( teda neslysel jsem ze by opavaci rozbijeli tramvaje, na to nemaji ), dobre si pamatuji jak jste loni v naproste presile rozmlatili Spartanum jejich autobus a pak jste zbabele utekli. Kdyz delate takove veci doma tak se nedivte ze vam to nekdo nekdy vrati i kdyz je to treba na hokeji.
A to, co se tobe stalo v PKS se mi stalo ve Fsetine a Trinci taky a nikde jsem si nestezoval protoze mi to pripada celkem prirozene vzhedem k nenavisti fanousku u nas. A to mu muzou byt vsichni u nas FAKT radi ze na hokej nejezdi ( ven ) banikovci protoze by byla cela liga posrana strachy. Tak jak je fotbalova. A taky bys mel vedet ze objevit se v Ostrave v mensim poctu nez je 30 lidi zivotu nebezpecne.......a jeste neco mi nesedi .....psal ze jich prisli 4 a vas bylo 8 ....tak teda netusim co bylo za problem. 
Mishanek - continuing of Ostrava story(1998-11-30 - 16.15.26)

Dobre, nebudem mluvit o fotbalovych "fans". Ale uz vubec to, ze me nekdo otravuje kvuli me vlajce je zarazejici. A NEVIM PROC BYCH SI NEMOHL STEZOVAT, KDYZ MI TO PRIOROZENE NEPRIPADA! A kdyby jezdili na hokej banikovci (jako ze nekdy jezdi), tak by je proste nemuseli poustet na stadiony. Preju si, aby se i u nas zavedla registrace ultras a normalne se jim zakazoval vstup na stadiony jako jinde v evrope. ...a jeste PROC JE NEBEZPECNE OBJEVIT SE V OSTRAVE V MENSIM POCTU NEZ 30 A JINDE TO NENI ???....psal jsem, ze nas bylo 8 z opavy, mezi nima i holky a normalni lidi a ne ti co se chcou bit........a i kdyby nas bylo 50, tak se proste z principu nebudem bit, nejsme ostravaci.. .........jeste jednou opakuju, jinde se mi nic podobneho nestalo................ 
Mishanek - jeste(1998-11-30 - 16.17.21)

....a nevim o tom, ze by byla cela fotbalova liga posrana z ostravskych svini..........v opave teda ne.... 
W.G. - (1998-11-30 - 16.46.01)

Ja nevim kde jsi vzal ze Banikovci jezdi na hokej, nejezdi, musim to vedet jsem Banikovec ne. A na hokej se dostanou jenom tehdy kdy jim to vyjde kdyz jedou s fotbalu. A jestli se ti nic podobneho nestalo tak jsi vyjimka. 

Hynek - for w.g.(1998-11-30 - 19.18.04)
Ahoj W.G., opravdu si myslis, ze vitkovaci jsou tak neskodni? Jako trinecak jsem nekolikrat zazil intenzivni opak Tvych slov. a propos, banikovci na hokej jezdi. Souhlasim s hlasem z Opavy, ze by je nemeli poustet na stadion
W.G. for Hynek - (1998-12-01 - 06.45.06)

Vitkovicti jsou neskodni jestli se neco stalo v Trinci tak to byli Banikovci ( vyjimecne ), Ale jen tak mimo . V Trinci jsem mel stejny incident jak Mishanek, a mel jsem ho i ve Frydku kde byly Vitkovice domaci. ......:-) 
Hommer - Kladno(1998-12-01 - 07.21.40)

Jako vysokoškolák jsem v Ostravě trávil několik let. Jako fanoušek HC POLDI Kladno jsem navštívil všechny duely VIT-KLA té doby 1990-1992. Naše barvy jsou stejné (modro-bílá) tak jsme byli vždycky tak trochu nenápadní. Do konfliktu jsme se, ale dostávali naprosto pravidelně, o vlajky jsme vždy hrdě bojovali(zřejmě chtěli domácí podpořit modro-bílou flotilu ?). Jinak ty strkanice a hádanice docela šli, jednou tam však byli fotbalový fanoušci Baníku a Vítkovic (tenkrát ještě hráli 1.Ligu). Ty se do sebe pustili hlava nehlava a my zdrhali na koleje jak namydlenej blesk. Ovšem to jsou ty nejtvrdší - Baník,Sparta a asi Brno , fotbal přitahuje asi větší individua než hokej. 
VITEK - (1998-12-01 - 10.31.23)

Tady ještě pořád běží kauza ostravských bijců ?? Nevím, proč by měli někomu zakazovat chodit na stadion ?? Ale vím přesně , PROČ BY JE MĚLI VYHAZOVAT !!!! A hlavně, já jsem ostravák a vlajky nekradu ..... Tak to přesměruj proti těm, co ti tu vlajku vzali . Třeba byli z Opavy a neměli čím mávat...:-)))) 
W.G. for Mishanek - (1998-12-01 - 10.58.27)

Jeste k tvojemu navrhu nepoustet ultras na stadiony ( je to spis vec fotbalu ), u mas by to dopadlo jinak nez v zahranici, u nas by pak vypadal fotbal tak ze by tam sedelo nekolik tisic dedku a ti by mylceli, protoze u nas delaji atmosferu prave ultras. 
Ronaldo - VITEK(1998-12-01 - 11.10.53)

Na hokeji se podivej, kolik tam je malych decek a to jsou asi ti nejvetsi bijci v kotli. Ja na hokej moc nechodim,protoze, kdyz se hraje fotbal, tak se hraje i hokej. Sice se hraje tak aby to fanousci stihli, ale na fotbale se 90 procent tech zarytych fanosku zreze, tak pak asi na Vitkovice nepojedou... To jsou ale ti nejhorsi bitkari. Urcite si ted cetl o zapase ve fotbale Banik - Opava. Mezi Banikem a Opavou je jediny rozdil, a podle me je to ten, ze Banik se bude bit i v 5, Opava v 300.... Ja osobne jsem krome jednoho konfliktu se na Baniku s zadnym cizim fanouskem nepobil... 
W.G. for Ronaldo - (1998-12-01 - 11.13.58)

Jeste jeden rozdil...........Banik se bude bit v 5 proti mnohonasobne presile. Ale 300 opavaku utece pred 50 banikovcama 
Ronaldo - Mishanek(1998-12-01 - 11.15.04)

Jestli budes jezdit do Ostravy, tak pocitej s tim, ze budes mi problemy. Vzdycky......... 

Ronaldo - Hynek(1998-12-01 - 11.34.50)
Hynek, to jsi pekne mimo, proc by je tam nemeli poustet, Vitkovice hokej a fotbal Banik je uplne neco jineho. Na Vitkovice Banikovci skoro vubec nechodi. Fotbal a hokej neni to same.... 
Dave von Budweis for Banik - (1998-12-01 - 11.42.02)

Chcipnete zmrdi a vypadnete z hokejovy stranky!!!!!!!!!!! 
VITEK - pro WG(1998-12-01 - 11.55.39)

Raději tisíce mlčících " dědků " než stovky krvácejících " fanoušků " !!!!!!!!!!!!! 
W.G. for Dave - (1998-12-01 - 11.57.59)

Co jsi vyskakujes ?????? 
Dave von Budweis for W.G. - (1998-12-01 - 12.09.47)

Nejprv se nauc cesky a potom SI vyskakuj 
Pafka - Pafka@yahoo.com(1998-12-01 - 12.10.24)

Mam navrh na reseni problemu bitek. Na kazdym stadione by se mohla postavit zelezna klec, do ktery by chodili ty ichtylove, aby si mohli rozbit hubu. Mohla by se umistit nekde stranou, protoze oni na hokej stejne nekoukaj a ja osobne je taky videt nemusim. A sponzorovat by to mohla Kubisova ze Srstkou s vylepenejma plakatama CHCETE ME?. Cau. 
W.G. for Dave - (1998-12-01 - 12.17.58)

Ja nevim jak ty ale ja cesky umim......a psat si tu budu co chci. 
Dave von Budweis For W.G. - (1998-12-01 - 12.26.17)

Psat si muzes, co chces, ale zkus to taky na nakejch polskejch strankach, kdyz se s tema sockama tak tahate. Banikovci sou poradna verbez. Muzes klidne vodpovedet, ale ja vodchazim, tak nazdar vole! 
Radas - (1998-12-01 - 12.30.48)

Mam stejny nazor na bitky jako Pafko. At si navzajem rozbijou drzky ty, co se sli mlatit a ostatni at nechaj v klidu fandit. Dave - nejsi zbytecne arogantni? 
Radas - for WG(1998-12-01 - 12.33.18)

Uz vidim, jak si v 5-ti lidech vyskakujete na Sparte. 
scull - for W.G.(1998-12-01 - 12.43.39)

Dave von xy je zname hovado, takze to hod za hlavu , ale je fakt , ze dostat na drstku, jenom proto, ze clovek neslinta po stejnejch primadonach jako nejakej bitkar je fakt pech.
VITEK - pro W.G.(1998-12-01 - 13.12.39)

Jediné, co mě napadá je . Kdo chce kam, pomozme mu tam .....Nemám pocit, že by tady někdo bijcům fandil ...!! 

W.G. - (1998-12-01 - 17.46.27)
Tak sleduji ze jste me tu dneska fsichni zavrhli :-) 
Mishanek - jeste OVA story...cau W.G. :-))(1998-12-01 - 18.14.27)

...tak jak si tak procitam ohlasy, ktere vyvolal muj roman o ostravskych fans, dosel sem k nekolika nazorum.
Jednak se utvorila skupina lidi, co maji podobne zkusenosti jako ja (Hynek, Pafka, a dalsi), dalsi lidi priznavaji, ze v ostrave je neco takoveho mozne, ale spise na fotbale (Vitek, Hommer) a pak je tu dvojice Ronaldo a hlavne W.G., kteri se budou do posledni kapky krve (jak priznacne:-) bit za to, ze ostravsti fans jsou v podstate mirumilovni andilci a za vsechno si muzou ti, co v ostrave provokujou...:-) (w.g. sorry, vim ze to tak neni, ale to je vec diskuze..:-)).
Urcite se vsichni shodnem na tom, ze na nekterych nasich stadionech (fotbalovych i hokejovych) je nebezpecne mit na sobe barvy sveho hostujiciho tymu. Taky se shodnem na tom, ze jsou stadiony, kde to nebezpecne neni. A to, ze Ostrava patri mezi ty prvni, mi potvrdi vetsina tech, co tam kdy byli (vim, plati to spis o Baniku, ale mam spatne zkusenosti i z Vitkovic - viz starsi prispevky). Dale: jsou stadiony, kde i kdyby nepustli stovku ultras, tak tam je dobra atmosfera (OPA fotbal, PLZ, PCE , nekdy ZLN hokej a nektere dalsi) A to uz je problem, ze jsou stadiony, kde kdyz tito ultras nejsou, zbydou jen "stari dedci" a atmosfera stoji za prd.(pokud tam vubec je i s temi ultras) - (SPA, SLA fotbal, v hokeji nemuzu presne urcit). Zamerne jsem nezaradil Ostravu ani do jedne kategorie. Dale: proc je na nekterych stadionech nebezpecne mit na sobe cizi barvy a na jinych neni ??? Nevim, ale pokud jsem byl vsude jinde krome Ostravy se svou vlajkou a choval jsem se slusne, tak jsem nemel problemy. A stejne to je, kdyz nekdo prijede k nam a chova se slusne, proste nema problemy. Nevim.................. a jeste pro vitka: vlajku mi nevzali, zachranil jsem ji, a urcite to nebyli opavaci, zadny slusny opavak by na sebe nevzal vitkovicky dres a salu, ktere meli na sobe........:-))))) 
benik - benz@post.cz(1998-12-01 - 20.49.48)

Cau mish... necetl jsem sice tvou uvodni story ,,,( je to na me moc daleko a nechce se mi to hledat:o))) ), ale z vlastniho pozorovani vim ze krome tech prihlouplych banikovskych ultras, kteri chodi se stejnou vlajkou i na vitkovice, tak nikdo z vitkovickych HOKEJOVYCH fanousku nezpusobil nikdy nikomu zadnou krivdu. jestli se pletu, tak se omlouvam obetem, ale za svym nazorem si stojim a zatim jsem nemel duvod jej opravovat. benik 
Jirka CB - jirkacb@usa.net(1998-12-01 - 21.27.07)

For ALL >>> jak sem tak pročítal ty názory na fanoušky jednotlivejch týmů, je úplně jedno kde se hraje mezi fanoušky se magoři najdou všude ! např. v Budějcích když sme hrály s Plzní byly tam takový dvě sympatický holky s vlajkou a jak myslite že jejich vlajka dopadla ? spálena v kotli !!!! (naštěstí se podařilo jednoho z těch odvážlivců vyhodit ze stadionu) co to je u nás v Budějcích za verbež (samozřejmě že ne všichni) v tom kotli se ptám ? (mimochodem když sem u toho my jsme v Plzni dopadli uplně stejně s tou vlajkou), že by nějaká MSTA ? To jste si tedy nevybrali dobrý oběti !!! Opravdu někteří fanoušci mi připadají že mají IQ bublajícího bahna.

Roj - (1998-12-01 - 22.44.14)
Mishanku, do Jihlavy klidne prijed v dresu a s vlajkou! :-) Pokud se nebudes cpát sám primo do naseho kotle, urcite se ti nic nestane! :-) Naopak hrozi nebezpeci, že vás tam bude presila a ze nám zase dáte do drzky! :-) Takze neni to na vsech stadionech stejne.... 
Mishanek - OHF(1998-12-01 - 23.31.30)

Roj jako spravny kapitan to tu vsechno dal do poradku a ted se vsichni budeme jenom mit radi. Jasnacka ???!!??? Jinak vam pokradem a spalime vsechny vlajky:-))))))))))))))) Happy OHF :-)))) 
Vincent - ....Mishankovi.....(1998-12-01 - 23.33.29)

I kdyz jsem ted delsi bodu v zahranici, sleduju nasi Extraligu jak se da a obcas zavitam i na tenhle chat. Jsem obrovskym fanouskem hokejove Sparty a jiny uz nebudu. Citam spoustu nazoru na hokej i na to, co se deje kolem a malokdy me neco zaujme. Tvuj nazor na fanousky v republice mne ale pripada celkem inteligentni a srozumitelnej a tak nezbyva nic jineho rict - SOUHLASIM. Nemam bohuzel (nejspis diky casovemuy rozdilu) mnoho moznosti dostat se sem v case, kdy je tu zivo, ale presto kdyz jsem na tomhle serveru, tak chat line zkouknu. Jestli chcses posli mne tvoji e-mail adresu na tplatil@hotmail.com a rekni. kdy tu budes. Rad bych si pokecal. Mimochodem - preju Sparte hodne stesti v zakl. casti a hlavne play-off. Finale by ji sluselo. 
DANNY for JIRKA CB - PLZEN@x.cz(1998-12-01 - 23.37.31)

Jo s fanouškama sou dobrý zážitky, to si takhle jednou nějaký fandové přijechali do Plzně i s bubnem a nějaký IQ- fanouškové se rozhodli, že jim to fandění překazí no a ....... no buben, který byl asi 10 metrů nademnou přistál asi 1,5 metru odemně na hlavě bezmocnýho sedícího fandy - asi jim trochu vypadlo z hlavy, že to házejí na vlastní...no comment!!! (ale v poslední době už je to OK! už přestávají být takový agresivní, aspoň když tam jsem já!!!!!! se mně asi bojí!!!!!!! 
W.G. for Mishanek - jeste jednou(1998-12-01 - 23.50.59)

Zajimave je jak si psal porad jenom o Ostrave a ze nekdo jiny ( ja ) jsem mel stejne problemy na hokeji ve Vsetine, Trinci a Frydky - Mistku ( kdyz tam hraly Vit s Trincem ). Ze se cely den ( je to asi dele ) porad mluvi jenom o tom jake jsou problemy v PKS na hokeji a ze se zapominalo na to ze tohle se celkem deje asi v cele republice ( snad krome zapasu Fsetina s Litvinovem )......a nikdo mi nevyvrati ze se to nikdy nikde nestalo. Je fajn ze si vzpomel Opavu fotbal jako jeden z tech kde se fandi vsichni... no to mas pravdu ale i tam se najdou lidi a ne hodne kteri se dopousteji nasili nebo jsou agresivni a neni jich malo.........priklad ....loni rozmlaceny spartansky autobus......a netvrd mi ze s toho kdokoliv v opave nemel radost ..........meli vsichni......a uz to je svym spusobem schvalovani násili ultras. Pravda je jeste ta ze srovnavat atmosferu na hokeji s fotbalem je liche......na hokeji se atmosfera vytvori daleko lepe nez na fotbale......to snad pochopi kazdy.....a hazet tam Spartu a Slavii je taky chybne , protoze posledni dobou je na obou stadionech dobra atmosfera kterou tvori nejen ultras , ale i tribuny. K tomu proc je na nekterych stadionech bezpecno a na jinych ne ?.........jednoduche.... protoze nekde na to maji byt nebezpecni a jinde ne. Ale nemysli si ze ti co na to nemaji by taky nechteli , proste jim to strach nedovoli. A opavaci taky touzi po Ostravskych suvenyrech ( saly a tak. ) , ale proste na to nemaji aby si je vzali a v z krytu duse by je chteli a moc. A proste takovi fanousci jsou fsude, jenom nekteri uz v sobe dokazali potlacit svedomi a jdou, ostatni jeste ne , ale to nebude dlouho trvat..........Tod muj nazor , jestli je nekdo proti ( asi VSICHNI ) tak at se prezentuje a nebo mi posle mailika w.g@post.cz 
benik - benz@post.cz(1998-12-02 - 01.25.22)

wg:". Ale nemysli si ze ti co na to nemaji by taky nechteli , proste jim to strach nedovoli." "jenom nekteri uz v sobe dokazali potlacit svedomi a jdou, ostatni jeste ne , ale to nebude dlouho trvat"------- tohle opravdu myslis vazne ??? ty s timto souhlasis ??? ti co jim to strach nedovoli jsou ti horsi ? ,,, posli mi odpoved i na post, nevim kdy to tady budu cist .. benik 
sirian - for W.G.(1998-12-02 - 01.44.52)

Je to problem, ze ti co jsou agresivneji zalozeni jsou i diky vsemu projevu vic videt. Ja osobne si nemyslim, ze na hokej chodi "stalbotkove" se divat a tise zavidet otrslejsim a animalnejsim "fandum". Jdu se podivat na hokej, potesit se pripadnymi hezkymi akcemi a goly, pri kterem si i radostne zahricim, a ne vyrvavat sprostarny a hrozit pestickama ci je nejak zapojit. 
Radas - (1998-12-02 - 08.50.53)

Panove nemyslite, ze uz bylo dost kritizovani fanousku jinych tymu? Proste blbci se najdou vsude, s tim asi nic nenadelame a nekde se projevuji vic, nekde min. V 80. letech to byli magori ze Sparty [jsem az nesmyslne zazranej spartan], kdo delal ostudu. Ted jsou to holt banici, ale kam se hrabou na spartani, co byli v Dunajske Strede. Priste to muzou byt magori od vas... 

Jenda - For W.G.(1998-12-02 - 10.31.23)
Musim se pridat k Benikovi, a zeptat se te: "Myslis to vazne?" Mozna je to jenom ironie, pak promin, ale jestli je to mineno vazne, pak promin taky ale neco s tebou neni tak trochu v poradku. Jenda@apexnet.cz
VITEK - pro WG :(1998-12-02 - 11.45.34)

Já opravdu netoužím po cizích suvenýrech, a to jsem taky " fanoušek " . Tvým častým argumentem je STRACH, NEMAJÍ NA TO a pod. Já mám taky strach, ale z toho, aby podobné primitivní aktivity nezvítězily ...!! 
VITEK - pro Roje(1998-12-02 - 11.50.10)

Nech si na tu diskusi na OHF dost místa :-))) Mimochodem , když jste byli v Ostravě , hrozně jsem toužil vzít ti dres a boty, ale měl jsem strach....prostě jsem na to neměl ! Bylo vás víc...Ale některé názory mi fakt otevírají oči ! Já vlastně na ten hokej chodím jenom proto, abych mohl někomu sežrat vlajku a spálit dres !! Ano !! Tak to je !! To víš : liga je liga ... 
W,G, - (1998-12-02 - 11.57.25)

Pro vsechy , ja s tim nesouhlasim, ale proste tak to je. 
Mishanek - jeste w.g.(1998-12-02 - 12.11.20)

...ve F-M jsem mel problemy taky, ale na zapase VIT-OPA, ale nepsal jsem o tom, protoze to treba nebyli ostravsti fans :-)) 
Gabina. - pro Vitka(1998-12-02 - 12.13.32)

Já si to o tobě vždycky myslela! :o)))))) 
scull - "afera"(1998-12-02 - 12.21.05)

Vyhlasuju soutez o nejbrutalnejsi hokejovy zazitek. Pokud nekdo narazite na neco obvzlaste nechutneho na hokejovem zapase, podelte se s nami o sve zkusenosti. V zaveru sezony budou "nejhezci" prispevky slosovany a vitezove se muzou tesit na hodnotne ceny ! :-))) NEZAPOMENTE A PISTE ! scull@post.cz

Prvni cena je Skoda Octavia combi ruzove barvy a nova nosni prepazka z polymetylmetakrylatu !!! to prece za trochu namahy stoji !! a vitezny prispevek bude zverejnen na strankach OHF !!! to je bomba ne ? !!! :-)))


Mishanek - pro sculla(1998-12-02 - 12.36.24)
ale ja nesouhlasim :-)), ti co nejezdi do ostravy jsou vysoce diskriminovani :-))).......... a nebo, hlavni cena bude permoska na Banik a spartansky dres :-)))).............Gabi, tak strasne to snad s Vitkem nebude :-))) Gabino - :-)))))))) 
Syslus - (1998-12-02 - 13.53.01)

Tak jsem dneska vez jednoho kolegu na sešití hlavy - puk byl o něco tvrdší než jeho hlava a v nemocnici Na Františku jsme potkali dalšího amatérského hokejistu - zřejmě Slávistu, který měl červenobílé triko, ovšem barvy byly rozdělený horizontálně. To o čem jsme se zdálky domnívali, že je přilba, byla ohromná vrstva fáčů a ta červená půlka trika byla obarvena krví. Dost odpornej pohled. Místní saniťák ovšem neztratil dobrou náladu - asi je zvyklej na horší - a smíchy se zalykal, když se ho dotazoval, jestli uhod, že ho někdo vzal sekyrou po hlavě. ********** Doufám, že toto byl vítězný příspěvek na tu Octávku, nosní přepážku rád přenechám ostatním. 
Dave von Budweis for Radas - (1998-12-02 - 14.14.03)

Mas pravdu, asi sem to prehnal. Ale Banikovsky fanousci (nerikam, ze vsichni), hlavne ty, co jezdi na zapasy ven, sou prasata a nic jinyho. Ja se taky nevyzivam v bitkareni, presto mi spalili v Budejcich na fotbale vlajku. Sou to ubozaci. Zastavat se jich muze jenom Ostravak nebo clovek, kterej je nikdy nevidel v akci. Dal: JirkaCB nedavno napsal, ze nas kotel (hokejovej) je plnej nasilniku, co se tyce zapasu s Plzni. Nejaky holky dostaly par facek, s tim vubec nesouhlasim, byl to nejakej dusevni ubozak. Ale ze dostali vostatni Plzenaci me vubec nesere. Kdyz prijedu treba na Spartu a budu tam vod zacatku nadavat a provokovat, dostanu taky na boudu. V Budejovicich nepamatuju na hokeji nejaky bitkareni, i Spartanu, pokud sou v pohode, si nikdo nevsimne. Pokud plzensky fanousci budou do Budejc jezdit provokovat, budou dycky biti. Howgh 

Martin - martin.kotala.fei@vsb.cz(1998-12-02 - 16.29.24)
Ja jsem z OSTRAVY musím k tomu dodat ze ve Vítkovicích to není tak hrozné , protože chodím stale a nemuz to potvrdit Na hokeji se banikovsti fanousci chovaji celkem slusne.Jen malokdy je slysim zpivat Banikovske choraly.To co se deje na fotbale mohu posoudit jen z televize,protoze na fotbal nechodim. Ale odsuzuji to. 
Luc for Scull - vondruska@asysijd.cz(1998-12-02 - 17.20.58)

Mas tam jeden "brutal" zazitek. Zajimalo by me, kdo bude vetsi? Ale tohle se fakt stalo. Je to smutny, ale je to tak. 
W.G. for Dave - (1998-12-02 - 20.17.52)

Vlajku ti spali kdokoliv........treba Slavisti pali modrobile vlajky a delaji ze jsou banikovske, ale nejsou ( mam to z dobreho zdroje ) 

Luc for Mishanek a Scull - (1998-12-02 - 17.24.49)
S tim, ze kdo nejezdi na Banik, je diskriminovan, nemas az zas tak pravdu. I ve II.NHL se toho da hodne zazit a je to brutalnejsi, nez cely nejaky Banik. _____Scull: A co je vlastne prvni cena? 
Rado - radek.hotovy@sme.cz(1998-12-09 - 17.19.59)

Neco k te "brutalite na stadionech". Nejen jako Vitkovicak souhlasim s Vitkem. Mysĺim, ze to neni tak spatne. Kdo se chce bit, tak si vzdycky najde duvod a obet a nemusi jit o Vitky, Opavu, nebo Banik. Me osobne se to hnusi, ale pokud je v desetitisicove hale deset "rowdies", tak je to jen desetina procenta lidi, kteri
me ABSOLUTNE NEZAJIMAJI. Howgh :-)))

...a ještě jeden mejlík do soutěže...
Cau ROJi,

  tak tebe zajima muj brutal zazitek, jo? Je fakt TOTAL BRUTAL. 

Bylo to, kdyz hral Kolin v Hradci Kralove (v loni). Zapas celkem dobrej, ikdyz Kolin prohral (2:1 nebo 3:2, ted uz poradne nevim, ale snad 2:1), ale to se nam vubec v ty sezone nedarilo.
Bylo tam celkem ani 500 divaku, ale z toho asi 300 z Kolina (byly roztrouseny po celym zimaku). Kolinsky "kotel" tvorilo (i se mnou) asi 30 lidi. Docela jsme byli slyset. Kdyz uz se blizil konec zapasu, najednou se na nas vyritili skinhedi a policajti. Skinhedi nas zacali mlatit a my sotva zdrhali. Policajti na to jenom koukali a jeste ty svine podporovali. Nastesti jsme se dostali docela rychle ze stadionu, ale par modrin to zanechalo. Nejhure dopadl jeden kluk, ktery to dostal primo do oka a nebyt nahodneho kolinskeho lekare, tak by ho snad nechali oslepnout.
Vim, ze je to asi tvrdy, ale takhle uz to ve II.lize chodi. Nastesti jen obcas.

Musim taky dodat, ze letos tu hral Hradec a vsichni se tu na ty jejich "fanousky" moc tesili, ale bohuzel nikdo z nich neprijel. Skoda. Zkusili by si, jak rychle umeji behat.



Nedavno jsme hrali v Nymburce (4:4) a ty prasata nejen, ze poplivali kazdy auto, ktery melo znacku KO, ale taky prisli k nasemu autobusu a poplivali ho a malem utrhli sterac. To ale neni prilis brutalni, ikdyz se tam strhla mama bitka, kdyz kolinskemu malemu klukovi sebrali vlajku (pak ji provokativne hodili na led, curaci).
Tohle je ale jenom takovy doplnek.

Mej se
  Lukas "Luc" "Cul" Vondruska
(autor stranek SC Kolin)
(sc-kolin.asysijd.cz)

Radas - for mishanek & spol.(1998-12-14 - 16.25.57)
V patek jsem byl v Hradci na hokeji. Jakozto spartan jsem mel kulicha a salu (kulicha proto, ze jsem byl po nemoci). Prvni dve tretiny jsme sedeli kde jsme meli a bylo vse v poradku. Na posledni tretinu jsme si sli (s bratrancem - hradecakem) zafandit do kotle (z hradeckych fandu). Jen jsem vstoupil, zacalo se skandovat proti Sparte a Praze. K memu prekvapeni to bylo vse. Problem byl az v hospode a navic az v te druhe. V prvnim pubu jsme popili s nejakejma chlapkama, co byli taky na hokeji a vse bylo v klidu. Kolem 12. hodiny jsme se presunuli do jine hospody, kde jsme po jednom pivu (celkem uz jich bylo taky dost) radsi zaplatili a odesli (za hospodou jsme zrychlili, nebot jeden od stolu tech magoru byl normalni a doporucil nam rychli odchod - sam uznal, ze jsou to hovada). Fakt jsem nemel naladu po tydenim leceni anginy a brani antibiotik se s nekym rvat. Myslim ale, ze ani kdybych nebyl nemocny, tak bych do niceho nesel - bylo jich asi 6. Tim jsem ti (vam) chtel rict, ze je celkem jedno, co mas na sobe a kde prave jsi, ale jde o to, koho potkas. Jak vidis, tak debilove se najdou jak ve Vitkovicich, tak v Hradci, urcite i v Praze atd. Spis by me zajimalo, kde je nepotkam. 


Jinak k celé debatě není asi třeba nic dodávat, neb nevyčerpatelná mozková kapacita OHF jest zde dostatečně projevena a jen bych musel opakovat názory, které zde byly řečeny Vámi, v čele s Mishankem. :-)

 


Na MAILy k brutalitě

Zpátky na CHATy

Na stránku ZF...